• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo
    imaj skrev 2011-07-15 21:46:03 följande:
    Igår kom Lillebror till världen!

Så ikväll har vi premiärkört AllBlacken med ståbräda. En dröm att köra och den rullar så lätt med ståbrädan på, dock en vanesak med hur man ska gå när dottern står på.
    Grattis till lillebror! Och oj, ute och går med vagnen dagen efter?? Imponerande... själv räknar jag inte med att få ta första turen med vagnen förrän tidigast en vecka efter lillebror eller lillesyster kommer till världen.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • FruK

För er som bor i GBG så finns det billiga (REA) Bugaboo tillbehör på babyproffsen backaplan! Rätt utplockat men tex varukorg till cam för 400. Liggdel inkl madrass för 500, liggdelslock för 150 suflett till bee och bee + för 100 kr (kanske nått för bohus)  mm.

• bohusbebis
    FruK skrev 2011-07-16 06:26:22 följande:
    För er som bor i GBG så finns det billiga (REA) Bugaboo tillbehör på babyproffsen backaplan! Rätt utplockat men tex varukorg till cam för 400. Liggdel inkl madrass för 500, liggdelslock för 150 suflett till bee och bee + för 100 kr (kanske nått för bohus)  mm.

Solig
     Väntar in min frog i början på nästa vecka... Får väl göra mig ett ärende till storstan kanske... 
  • Sweetheartno1

Har knappt använt min vagn en vecka och nu gnisslar fjädringen på höger framhjul ! Tråkigt ! :(

• Lindadjo
    Sweetheartno1 skrev 2011-07-16 17:56:19 följande:
    Har knappt använt min vagn en vecka och nu gnisslar fjädringen på höger framhjul ! Tråkigt ! :(
    Dum fråga, men du har väl smort den? Silikonspray is the mutts nutts.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Joddan

Är pramworld billigast när det gäller nyköp av cameon? Pundet står så lågt nu så den går loss för 7700. Inte till mig utan bror min

• thj

Om ni fick välja färg på chassi och klädsel på bee+ o Cameleon vad skulle ni då välja?
    Samt om ni kunder ta bort lägga till funktion på bee+ eller cam vad skulle det vara ?

Kramen/J

Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Surkatt

Jag skulle LÄTT vilja ha möjlighet att köpa svart bas till cameleon. Snyggt till det silverfärgade chassit med helsvart!  Och vad gäller funktion skulle  jag hellre se att de gjorde något åt fjädringen istället för det där j-kla glappet i handtaget... Vad det nu fyller för funktion. I övrigt har jag inte använt vagnen så mycket att jag kommit på några andra funktioner jag efterlyser...