• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Tänkte på det först men jag e lite nykär i froggen ich som du säger får jag mer för beet.
    Dessutom måste jag ha en singel som funkar året om...

• Lillla My

Ja det förstår jag, jag läste om dramatiken när du jagade grodan. Donkeyn som singel funkar bättre året om än båda de , men jag känner igen det att man måste ha en singel också. Kommer även ha kvar P&T Explorern, så jag kommer ha tre när jag är klar.

• Joddan

Hahaha, jag jag har haft cravings efter frog hela våren . Nu är den min! Håller på att pimpas lite nu också med nytt innefoder på sufletten.
    Men vart beställde du din donkey? Hur fort kom den? Pris? jag vill ju inte vänta till oktober..

• Joddan

Skulle vilja behålla beet som sommarvagn men ja måste noh välja bort den . Donkeyn är ju både en singel o en duo så då blir nog beet överflödigt

• Fröken Småland
    Lillla My skrev 2011-07-17 21:37:55 följande:
    Kommer även ha kvar P&T Explorern, så jag kommer ha tre när jag är klar.
    *fnyser åt bara tre vagnar och muttrar något om amatörer*

• Joddan

Hahahaha! Det skulle se ut i min lilla hall med ytterligare en dubbelvagn . Gillar dock din barnvagnsparkering och brukar visa den för maken när han kallar mig galen :-*

• Lillla My
    Fröken Småland skrev 2011-07-17 22:05:03 följande:
    *fnyser åt bara tre vagnar och muttrar något om amatörer*

Jag hade sex när jag hade som mest, men känner att tre kanske är lagom... eller kanske fyra. Får se när jag sålt femman.. Drömmer
  • Lillla My

.... fast jag har aldrig varit i närheten av din stash med tillbehör, även om jag tycker jag haft en del.

• Surkatt

...men ååååh vad jag är förvirrad... Känner ju att jag inte vill ha min cam, men inbillar mej nu att om jag köper en frog istället så blir jag nöjd. I teorin älskar jag vagnen, men inta att köra. Vet att jag frågat detta förut, MEN är det en annan känsla att köra frog? Känns chassit styvare än camens? 

Att styret inte glappar + möjligheten till en helsvart vagn gör mej alldeles galen... INgen som har en svart frogga tillövers?    

Nån som haft denim förut? Misstänker att tyget är ganska känsligt för slitningar och jag är heeelt nojig över eventuella solblekningar. Nästan så att jag kräver silkeshandksar när någon annan kör och hanterar vagnen. Sambon får inte lasta in den i bilen, för jag litar inte på att han lägger den rätt. Det är ju sjukligt...  

• Surkatt

.... och inte vart det bättre av att jag fick komma in och titta i bildtråden... Brudar vad fina vagnar ni har!!!

AnPa: Såg att du skrivit flera gånger att du har camhjul till din frog. Vad är det då för skillnad på froghjul och camens?  Hade tänkt att jag kanske kunde sälja hela min cam, men det verkar ju som att jag bara behöver ett "nytt" chassi, och så behåller jag alla cam grejorna till det....  Förutsatt att jag skulle gilla att köra frog. Nån som bor i huddingekrokarna som har en frog jag kan få provköra?  *flörtar hejvilt*