• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland

Thj: stora swivelhjul till Cameleon, som till Donkeyn. Då skulle man aldrig behöva titta åt en annan vagn. Till Bee en bumper kanske? Och smartare sele så man slipper bryta naglarna när man skall byta dyna eller åkpåse. Och varför inte en (renodlad) fotsack till båda? *spånar*

Färg? Svart såklart. Alltid svart.

• thj

Åh vad ni är duktiga,ni har gissat på en sak som kommer komma i augusti

Kramen

Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Lillla My
    Insomnie skrev 2011-07-16 21:20:22 följande:
    Lillla My: Det ska finnas skydd även till de främre hjulen, med kardborre.. Vet du vad det är för storlek på de skydd du köpt?
    Det har jag inte sett, visserligen ett halvår sen jag var där nu. Mina är fyra lika stora, storlek får jag mäta i morgon om det är intressant. Skulle tro att de är nån standard storlek till vanliga "pansarvagnar"
  • Insomnie

Lillla My: Utbudet varierar ju från dag till dag där så man vet aldrig. Förhoppningsvis kan jag iaf köpa den ena sorten där så får jag köpa de med kardborre på Babyproffsen sen.. Skulle också tro på standardstorlek, men va lite osäker. Du får gärna kolla om du har tid och lust..

• bohusbebis
    thj skrev 2011-07-16 23:39:03 följande:
    Åh vad ni är duktiga,ni har gissat på en sak som kommer komma i augusti

Kramen

Är det sant?? Om det kommer ett bee med riktiga stora hjul så säljer jag ALLA andra vagnar!!! Mer skvaller tack!!! (tar fram tumskruvarna)
  • Joddan

Tänk om det kommer swirvel vinterhjul som till donkeyn fast till cam/frog/gecko! De skulle jag köpt!

• FrökenLagom

mk7 - jag handlade från babytrader och är jättenöjd. Tog bara ca 1 - 1,5 vecka innan vi hade den hemma och allting har varit hur smidigt som helst :)