• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • jobbel
    FruK skrev 2011-07-16 06:26:22 följande:
    För er som bor i GBG så finns det billiga (REA) Bugaboo tillbehör på babyproffsen backaplan! Rätt utplockat men tex varukorg till cam för 400. Liggdel inkl madrass för 500, liggdelslock för 150 suflett till bee och bee + för 100 kr (kanske nått för bohus)  mm.
    åhh, tänk om man bodde där! Ingen som ska dit och  som vill "köpa ut" en suffla till gamla bee? :)
  • Insomnie

Hej! Jag ska till GeKås i veckan och tänkte passa på att köpa hjulskydd till min Cam som jag hoppas ska finnas där... Har dock glömt mäta diameter på hjulen och har ingen möjlighet nu. Någon som vet vad det ska vara för storlek på skydden?

• malo1234
    Joddan skrev 2011-07-16 19:05:55 följande:
    Är pramworld billigast när det gäller nyköp av cameon? Pundet står så lågt nu så den går loss för 7700. Inte till mig utan bror min
    Hoppar in i den här tråden för det undrar jag också, varifrån man lättast och billigast köper utomlands ifrån? Har sett babytrader.eu också, där har de 10% på Bugaboo, funderar på att beställa där. Erfarenheter någon? Där verkar en vagn + terränghjul inkl frakt gå på 8915 kr. Vad blir frakten på Pramworld, nån som vet?

ELLER så köper jag en begagnad vagn. Mycket i valet och kvalet just nu... Har i alla fall bestämt mig för att jag vill ha en fin bugga jag med! Glad
  • Lillla My

Insomnie, Jag har Gekås hjulskydd till min Cam, funkar finfint! Givetvis bara till bakhjulen då, framhjulen svabbar jag av med våtservetter.

• Sweetheartno1

Lindadjo: Näe det har jag faktiskt inte gjort. Ska man göra det på sprillans vagnar också ?

• Insomnie

Lillla My: Det ska finnas skydd även till de främre hjulen, med kardborre.. Vet du vad det är för storlek på de skydd du köpt?

• Lindadjo
    Sweetheartno1 skrev 2011-07-16 21:07:18 följande:
    Lindadjo: Näe det har jag faktiskt inte gjort. Ska man göra det på sprillans vagnar också ?
    Oh ja!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Surkatt
    malo1234 skrev 2011-07-16 21:03:48 följande:
    Hoppar in i den här tråden för det undrar jag också, varifrån man lättast och billigast köper utomlands ifrån? Har sett babytrader.eu också, där har de 10% på Bugaboo, funderar på att beställa där. Erfarenheter någon? Där verkar en vagn + terränghjul inkl frakt gå på 8915 kr. Vad blir frakten på Pramworld, nån som vet?

ELLER så köper jag en begagnad vagn. Mycket i valet och kvalet just nu... Har i alla fall bestämt mig för att jag vill ha en fin bugga jag med! Glad
    Beställde min från pramworld nyligen. De tar 20 pund per kolli. Så vagn+vinterhjul= 2 kollin, alltså 40 pund. JAg har beställt av dem två gånger och kan varmt rekommendera dem. De är trevliga att prata med och det har tagit ca fem dagar för mej att få hem grejorna, men om du inte lyckas tajma helgdagar i danmnark som jag gjort båda gångerna så går det nog fortare  Fick hem min vagn +vinterhjul för 8150. 
  • bohusbebis
    thj skrev 2011-07-16 19:49:49 följande:

Om ni fick välja färg på chassi och klädsel på bee+ o Cameleon vad skulle ni då välja?
    Samt om ni kunder ta bort lägga till funktion på bee+ eller cam vad skulle det vara ?

Kramen/J

Terränghjul på Bee+, åtminstone bak som på Cam!!!!!!
    Svart chassi på Bee+ . Måste suga lite på klädseln....