• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland

Surkatt: denim 007 och 107 är ganska olika, 107 är mer åt det svarta hållet.

Annan84: det finns en jättebra sida som visar alla skillnader med foto och beskrivning, vänta tills någon kommer in och länkar. Har den inte själv tyvärr.

Frog-kopior har jag inte sett till några, det bör vara helt ofarligt

• Joddan

Äää!
    Dumma iphone! Efter "id" ska det vara "likamedtecken68". Så kommer man till en bra artikel om kopior!

• Surkatt
    modestyclara skrev 2011-07-19 22:06:29 följande:
    men det finns ju en all black?!
    Ja... men den köpte ju inte jag...  

Jag gillar kontrasten med den vita metallen mot det svarta mer än det svarta chassit... Men jag kan tänka mej att det svarta chassit är snyggt till vitt... eller en röd bas... oooohhh...

Åh jag önskar att jag fick tid att sy lite snart. HInner inte riktigt med just nu med en 2,5 åring i mamma-fas och en femmånaders som inte kan ligga själv utan vill ha kroppskontakt dygnet runt.... Vill sy dynor och sufletter... Men jag vet ju att jag är rätt dålig på att sy så antagligen skulle inte resultater bli så bra... men jag vill ju allafall testa... :)

• modestyclara
    modestyclara skrev 2011-07-19 22:29:08 följande:
    www.bigbaby.se/artikel.php?id=68

*hjälper till*

japp det var linjalerna vid huvud- och fotända som jag menade. De SKA vara svarta...
    en sak som jag funderar över är om man nu anstränger sig så mycket och tillverkar en såpass bra kopia som detta är -varför gör man så enkla missar som att ha fel färg på plasten och fel grovlek på dragkedjorna? Så dumt!
  • annat82

Surkatt: 007 är väldigt jensblå och 107 mycket slätare och mörkblåare. Sen finns RED också som är svart denimklädsel och med svart chassi. Har en bee+ 107 och tycker iaf 007 är snyggare jeans, så skulle gärna haft den på min bee

• Surkatt

Annat82: upplever du som jag gör att tyget är känsligt för slitage?  Tycker att det jag sett av 007 att det ser ut att tillåta lite mer slitningar utan att det ser sabbat ut... Den här mörka denimen gör sig INTE som nött... 

Förresten börjar jag känna som att jag hoppat in i er tråd och bara spammar er med frågor och funderingar... Hoppas det är okej!