• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo
    modestyclara skrev 2011-07-19 22:29:08 följande:
    www.bigbaby.se/artikel.php?id=68

*hjälper till*

japp det var linjalerna vid huvud- och fotända som jag menade. De SKA vara svarta...
    Fast man ska ju inte ta för givet att vagnen är en kopia enbart genom att titta på linjalerna. Min frog saknade ena linjalen när jag köpte den, så vi gjorde en egen sån till den, och den är vit. Kan ju vara så att de kommit bort. De ramlar ju ganska lätt ur om man inte sätter fast de med kardborren när liggdelen inte används.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • annat82

Surkatt: har iofs inte haft been så länge, men den har ändå använts ganska intensivt ett par månader och kan inte se att den slitits alls. Och då klättrar dottern själv upp och ned massor. Har även en cam RED som använt nästan 1,5 år och inte heller den ser sliten ut så tycker iaf de håller riktigt bra. Men jag kan nog hålla med om att slitningar nog gör sig bättre på 007 iaf. Dock ej solblekningar. Har sett ett par riktigt solblekta 007

• Lindadjo
    annat82 skrev 2011-07-19 22:54:50 följande:
    Surkatt: 007 är väldigt jensblå och 107 mycket slätare och mörkblåare. Sen finns RED också som är svart denimklädsel och med svart chassi. Har en bee+ 107 och tycker iaf 007 är snyggare jeans, så skulle gärna haft den på min bee
    Men frogens denim är klart snyggast
  • Annan84

Ja men det är den sidan jag kollade på. Men jag menar Bugaboo kan ju ha ändrat färg på "linjalerna" eller?? Allt annat stämmer med en riktig. Dragkedjan ser inte grov ut... Men jag har ingen extra liggdelstopp att prova med. Enl art ska inte de passa på de fejkade vagnarna. Därför jag vill att några ska kolla på sina vagnar vad de har för färg! Vill inte lita blint på artikeln... Min liggdelbasfärg e grå om det kan spela roll.

• Lindadjo
    Annan84 skrev 2011-07-19 23:08:48 följande:
    Ja men det är den sidan jag kollade på. Men jag menar Bugaboo kan ju ha ändrat färg på "linjalerna" eller?? Allt annat stämmer med en riktig. Dragkedjan ser inte grov ut... Men jag har ingen extra liggdelstopp att prova med. Enl art ska inte de passa på de fejkade vagnarna. Därför jag vill att några ska kolla på sina vagnar vad de har för färg! Vill inte lita blint på artikeln... Min liggdelbasfärg e grå om det kan spela roll.
    Kolla efter etiketter, kopiorna har inte såna. Kolla i sufletten tex.
  • annat82

Lindadjo: tror jag kan hålla med om det fast jag gillar verkligen den svarta denimen, men de kan ju knappt jämföras tycker jag. Tycker det är så stor skillnad

• Lindadjo
    Lindadjo skrev 2011-07-19 23:10:34 följande:
    Kolla efter etiketter, kopiorna har inte såna. Kolla i sufletten tex.
    Jag menar typ tvättetiketter, inte de som det står Bugaboo på.
  • Lindadjo
    annat82 skrev 2011-07-19 23:10:50 följande:
    Lindadjo: tror jag kan hålla med om det fast jag gillar verkligen den svarta denimen, men de kan ju knappt jämföras tycker jag. Tycker det är så stor skillnad
    Ja, det är nånting annat det. Som att jämnföra röd med blå
  • Annan84

Ska lägga om bild sedan om ngn kan jämföra däckmönster etc. Eller förresten, vart står serienumret på vagnen? Det ska man ju kunna kolla upp! Tack alla snälla som hjälper till :)