• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82

Frog-denimen är ju bara så svår att få tag i kanske skulle gilla frogen mer annars Får nöja mig med det jag har så länge, men suktar så smått efter rött

• Annan84

Lindadjo: den har tvättråd... Har inte kollat alla delar men iaf suffleten har det...

• Surkatt
    Lindadjo skrev 2011-07-19 23:09:08 följande:
    *stryker med handen över min denim-frog* *ÄLSKAR*
    Ja det förstår jag... mycket mycket snygg är den. (har precis tittat på din i bildtråden) Ser ut som älsklingsjeansen. Sådär att de bara blir snyggare ju mer man använder dem... 

Hjälp, de här trådarna gör att jag bara vill ha och vill ha och vill ha.  Allt. :)

• Lindadjo
    Annan84 skrev 2011-07-19 23:13:38 följande:
    Ska lägga om bild sedan om ngn kan jämföra däckmönster etc. Eller förresten, vart står serienumret på vagnen? Det ska man ju kunna kolla upp! Tack alla snälla som hjälper till :)
    Det ska vara på pinnen precis under liggdelen (eller sittdelen).
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    annat82 skrev 2011-07-19 23:16:02 följande:
    Frog-denimen är ju bara så svår att få tag i kanske skulle gilla frogen mer annars Får nöja mig med det jag har så länge, men suktar så smått efter rött
    Jaaa... jag är Asereht EVIGT tacksam för min underbara denim
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • withhope

" skrev 2011-07-19 23:10:34 följande: Kolla efter etiketter, kopiorna har inte såna. Kolla i sufletten tex. Jag menar typ tvättetiketter, inte de som det står Bugaboo på." Måste dementera ! Jag köpte en topset som visade sig vara en välgjord kopia (finns i bildtråden). Det topsettet hade etiketter (ink tvättråd). Etiketterna var i ett glattare material än orginaletiketterna. På en etikett stod det att tyget var svart ( det var inget svart tyg) och på en stod det topcot. När jag mailade Bugaboo fick jag det bekräftat att etiketterna inte "existerade", med andra ord var topsettet fake.

• modestyclara
    Annan84 skrev 2011-07-19 23:08:48 följande:
    Ja men det är den sidan jag kollade på. Men jag menar Bugaboo kan ju ha ändrat färg på "linjalerna" eller?? Allt annat stämmer med en riktig. Dragkedjan ser inte grov ut... Men jag har ingen extra liggdelstopp att prova med. Enl art ska inte de passa på de fejkade vagnarna. Därför jag vill att några ska kolla på sina vagnar vad de har för färg! Vill inte lita blint på artikeln... Min liggdelbasfärg e grå om det kan spela roll.
    de har alltid varit svarta...men det kan ju vara så att säljaren har tappat bort sina och ersatt dem med andra?
  • Fröken Småland
    Machina skrev 2011-07-20 08:25:11 följande:
    Ingen som har klädsel till frog som ni tröttnat på? ;)
    Du får inte efterlysa eller saker i tråden, prova köp/sälj om du vill köpa eller sälja. Anmäl ditt eget inlägg så att vi inte får trubbel i tråden.
  • Machina

Oj sorry ska logga in på datorn så jag kan ta bort inlägget. Var inte meningen...