• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Jo det var ju det jag skrev o inte det jag frågade.
    Men får man alltid garantikort nu för tiden till bb? Sist registrerade jag min vagn på hemsidan o behövde inget kort.

• Joddan

Ps. Jag skulle INTE gå ner från 2700 till 2000. Kanske till 2500, om jag gillade köparen.

• SchumiFerrari

Joddan: är osäker på hur det är med garantikort från BB... Köpte ju min CAM 08...

• Joddan

Med min cam jsg köpte 08 fick jag garantikort. Men kan inte minnas att jag fick det med bee+ 09 eller denna köpt 11. Inte ett "fysiskt" kort alltså. Äääh blir bara så irriterad att han ska reklamera i en butik här ist för sin direkta återförsäljare. Nu spelar de ju ändå ingen roll iom gsrantirätten men ändå!

• annat82

Är ganska så säker att jag inte fick ett med min bee+ från kidz nu i våras, men inte 100. Skulle kunna ligga i högen med papper nånstans

• Joddan

Visst!
    Kanske har slutat med de "fysiska" korten o kör bara på eleltroniska. Jag är jättenoga med mina papper och i facket för bee+ fanns ALLA papper o instruktioner o allt men inget kort. Ska ringa kidz ofråga!

• imaj

Joddan: Jag fick med garantikortet nu när jag köpte min AllBlack cam som levererades i maj. Men det är ju liksom ändå halvt ifyllt så förstår inte vad din köpare skulle med det till?!

• Joddan

Imaj

Ja jag vet. Han ville ha det för att kunna reklamera i butik här i sthlm ist för att höra av sig till kidz.
    Men han fattar visst inte att han ändå inte kan reklamera! Trögnisse . Kanske ska smsa honom vad som står i boken som medföljer så kanske han köper ändå