• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Surkatt
    cirkuspuman skrev 2011-08-02 22:11:40 följande:
    Jag har oxå bara EN om du ser ett par till salu så kan du ju hojta till så delar vi
    *host host host*  vi kan säkert lösa det där...

Rackarns envis hosta som går i tråden just nu...  

• Joddan

Har ni blivit förkylda på kvällskvisten? Drömmer
    Jag tror att jag känner nån med två överblivna frogkrokar.. Oskyldig

imaj skrev 2011-08-02 21:59:22 följande:
    Joddan: Vilken skönhet ! Inte alls avis... . Jag som alltid hatat allt med syskonvagnar att göra önskar nu att dottern var en mindre treåring och inte passerat maxvikten för Donkeyn! Vill också prova en sån ju !!
    Hihi tack!!! Så nöjd! Alla vände huvudet efter min vagn idag i sickla på premiärturen *gillar uppmärksamhet*
    Skaffa ett tvillingpar så kan du använda den lääänge!Kyss 
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Lillla My
    Surkatt skrev 2011-08-02 22:07:35 följande:
    Aaaah så långt tänkte jag inte... Men hur är donkeyns chassi i förhållande till cam och frog då? 
    Donkeyn och Cam'en har samma storlek på muggadapter (nr2) på delen precis nedanför handtaget, den smalare delen när man drar ut det.
  • AnPa
    Surkatt skrev 2011-08-02 21:07:51 följande:
    På frogen jag köpte nu satt det till och med krokar, jag misstänker att de är bugaboos egna... Varför skulle de dessutom göra krokar omman inte får använda dem?  

Men till greates news... jag har precis tjingat och betalat ett denim 007 topset på blocket! Tycker det var så mycket finare än 107 som jag har... (Nej, Anpa, jag ska inte härma dig i allt du äger och har.. )

Hoppas jag inte blir lurat. Det sista jag köpte på blocket var ett tarsigt akvarium. Jag är så naiv ibland... Tar för givet att folk säljer saker som är hela, annars säger man det... Men men. Man lär så länge man lever!

Heja dig! Haha jag äger det inte ens, basen och toppen tillhör Tant Pruselius Hjärta
  • AnPa
    annat82 skrev 2011-08-02 21:19:42 följande:
    Fast så finns ju inte krokarna att köpa längre heller

Gillar 007 mycket mer än 107 så tror du blir nöjd om det är i bra skick. Själv letar jag uppenbarligen bara efter sånt som ingen vill sälja just nu :-/
    sofiia87 skrev 2011-08-02 20:20:11 följande:
    Såg den här tråden, så måste bara passa på att fråga. Hänger ni skötväskan på handtaget på er bugaboo?
    Stod att man inte skulle hänga väskan där. Men en lätt borde väll vara ok?

Vad letar du efter?
  • AnPa
    Joddan skrev 2011-08-02 22:24:42 följande:
    Har ni blivit förkylda på kvällskvisten? Drömmer
    Jag tror att jag känner nån med två överblivna frogkrokar.. OskyldigHihi tack!!! Så nöjd! Alla vände huvudet efter min vagn idag i sickla på premiärturen *gillar uppmärksamhet*
    Skaffa ett tvillingpar så kan du använda den lääänge!Kyss 

Har Joddan någon insider-info på hur man får twins?

Klart folk vänder på sig, den är ju fantastisk! (har smygfotat 4 st so far... *väntar på männen i de vita rockarna*)  
  • Joddan
    AnPa skrev 2011-08-02 22:30:00 följande:
    Håller med! (och undrar lite i smyg när jag får klämma på den?)
    Hahaha härlig spamning! Jag går iaf och lägger mig med ett leende på läpparna.
    Självklart. När var hur? Kyss
  • Joddan
    AnPa skrev 2011-08-02 22:32:54 följande:
    Har Joddan någon insider-info på hur man får twins?

Klart folk vänder på sig, den är ju fantastisk! (har smygfotat 4 st so far... *väntar på männen i de vita rockarna*)  
    Njae, de där med twinsen är nog bara att "keep your fingers crossed" DrömmerTomte