• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis
    Läängtar skrev 2011-08-01 20:31:00 följande:
    Nån här som skickat en frog och vet billigaste sättet att skicka?

Posten. Bör kosta 280 kr. Fick en frog skickad till mig m bl.a ståbräda och i transportväska men det gick på 325 kr.
  • thj
    Tant Pruselius skrev 2011-07-31 11:12:32 följande:
    Var igår inom favvo affären (kidzshop) och fyndade lite kläder och fottade fin fina donkeyn som stod där i all sin prak*kär*
    Åh jag som missade dig :( men hoppas du kommer fler gånger Hjärta.. Visst är Donkey helt underbar!
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    Tant Pruselius skrev 2011-08-01 23:01:02 följande:
    Thj- va där i lördags morse - vid tio tiden och gick ut vid halv tolv donkeyn är gudomlig !
    Surar lite för jag missade dig "tänk vad bugga vi kunde pratat" :)
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Joddan

Idag får jag min donkey från england och massa annat smått och gott från kidz!!!!! En glädjens dag! Synd bara att jag måste sitta inne och underhålla barnen för att inte missa paketet...

• Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-08-02 08:18:29 följande:
    Idag får jag min donkey från england och massa annat smått och gott från kidz!!!!! En glädjens dag! Synd bara att jag måste sitta inne och underhålla barnen för att inte missa paketet...
    *viftar med pom-poms*

Inte avis alls. Nejdå.
  • Noiis
    Joddan skrev 2011-08-02 08:18:29 följande:
    Gråter av avund! men du jag tycker att det är ett litet pris att betala tänk i morrn får du hångla med en åsna!!! Skulle lätt kunna byta plats med dig!
  • Joddan
    Den kommer före 12 ringde de o sa! Halleluja! Ska ut och provköra direkt efter jag satt ihop den . Joppas de är lika lätt som cammen...
  • bohusbebis

Jag å bugaboo tänker inte lika. Kunde inte begripa varför cam-sommarsuffletten inte satt snyggt alls på froggen nu när jag fått cam-fästen... Tills jag kom på att vi tänkte höger och vänster på olika sätt. Och vips så blev den så fin så... Nu ska vi rulla frog till havet.