• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • jessii87

Hej hej.. Jag har lite frågor. Hämtade min bugaboo cam idag o undrar om regnskyddet o myggskyddet passar till liggdelen oxå?

Hur upplever ni som har bugaboon att den är värmemässigt på vintern? Jag har fått en känsla av att den är ganska varm (Liggdelen alltså) Så jag har tänkt bädda med täcke o kudde bara o så att bebisen har en tjock fleeceoverall.. Vad tror ni om det?

Tack på förhand!!

//Jessica

• Joddan

Sonen får plats! Det går ju att flytta upp suflettspännet typ 5-8 cm högre upp så han har mkt tillgodo! *lycklig*
    Har lagt upp bilder under "vagnar" men bilderna är tagna innan jag kom på det där med sufletten, så nu är den ännu mer rymlig. Men jag får själv inte in dem i bildtråden. Help!

• Fru Hussain

Bra att det finns fler att välja på när det gäller babyskydd. Den för 450 är det så att man kan sätta skyddet på vagnen? Är det samma till alla eller måste man ha en egen för varje märke?

• thj
    Fru Hussain skrev 2011-08-02 16:51:25 följande:
    Bra att det finns fler att välja på när det gäller babyskydd. Den för 450 är det så att man kan sätta skyddet på vagnen? Är det samma till alla eller måste man ha en egen för varje märke?
    Den för 450kr är en adapter så du kan sätta babyskyddet på din vagn.
    Besafe o Maxi Cosi har samma adapter och Akta graco en egen det är samma pris och det är
    bugaboo som tllverkar dem ..

Baby skydden kostar mellan 1695kr till 2999kr tror jag :)
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    Joddan skrev 2011-08-02 16:10:51 följande:
    Sonen får plats! Det går ju att flytta upp suflettspännet typ 5-8 cm högre upp så han har mkt tillgodo! *lycklig*
    Har lagt upp bilder under "vagnar" men bilderna är tagna innan jag kom på det där med sufletten, så nu är den ännu mer rymlig. Men jag får själv inte in dem i bildtråden. Help!
    Åh så fin vagnen är och hur underbart söta är inte dina små Hjärta
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Lillla My

Så fin den är din åsna, Joddan! Tungan ute
    Om den är svår att få ihop, kolla så att den sitter i ett hack när den är i duoläget, eller är helt ihop när den är i monoläget. Men som Thj säger så är den lite trögare i början. 

• sofiia87

Såg den här tråden, så måste bara passa på att fråga. Hänger ni skötväskan på handtaget på er bugaboo?
    Stod att man inte skulle hänga väskan där. Men en lätt borde väll vara ok?