• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lillla My
    AnPa skrev 2011-08-02 22:50:38 följande:

Rätt smart men jag vet inte om jag kommer låta sonen äta något i vagnen, på sin höjd en flarra med vatten *fniss*

Då har du ju plats för vattenflaskan och lite små leksaker eller nappar eller nåt, kladdfritt och bra! Cool
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-08-02 23:01:52 följande:
    Det vet du väl att jag är darling? Han får äta ostbågar också, med offwhite topp. Sov på den du!

Spöke Spöke Spöke
    Hihi, skämt åsido. V får banan ibland i vagnen i akutfall, men då sitter jag där redo med våtservetterna i högsta hugg, stackars barn... Kommer du inte ihåg min panik över majsmorotskroks-fläckarna? Ve och fasa! *pedant*
  • Lillla My
    Fröken Småland skrev 2011-08-02 23:04:59 följande:
    Jag är lite trött och ser knappt. Är det en Bee med PF CB-överdrag alternativt bas? Var beställer man? Drömmer
    Ja, jag tycker också det ser ut så! Me like! Tungan ute
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-08-02 23:04:59 följande:
    Jag är lite trött och ser knappt. Är det en Bee med PF CB-överdrag alternativt bas? Var beställer man? Drömmer
    Bee plus med CB-bas (vad jag förstått) och sufflett. En bugaboo gjorde för att det var skoj Gråter

"in the design phase these strollers are sometimes made as testmodels or just for fun. Around our office you'll find more of these one-off models, like for instance the one our head-designer Aernout made for his first child (see: http://bit.ly/j48D71). I just double checked and can officially confirm that we're NOT planning to bring the stroller on this picture to the market."
  • Surkatt
    Fröken Småland skrev 2011-08-02 23:01:52 följande:
    Det vet du väl att jag är darling? Han får äta ostbågar också, med offwhite topp. Sov på den du!

Spöke Spöke Spöke
    Fick uppriktigt ont i magen av detta inlägg.  The horror. 
  • Lillla My
    AnPa skrev 2011-08-02 23:08:38 följande:
    Bee plus med CB-bas (vad jag förstått) och sufflett. En bugaboo gjorde för att det var skoj Gråter

"in the design phase these strollers are sometimes made as testmodels or just for fun. Around our office you'll find more of these one-off models, like for instance the one our head-designer Aernout made for his first child (see: bit.ly/j48D71). I just double checked and can officially confirm that we're NOT planning to bring the stroller on this picture to the market."
    Attans! Så klart det var för bra för att vara sant, de har ju redan haft samarbetet med PF. Gråter
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-08-02 23:03:37 följande:
    Den här vore ju fantastisk OM bugaboo skulle tillverka:

Dörrar?
  • Surkatt
    bohusbebis skrev 2011-08-02 23:16:13 följande:
    Dörrar?
    Hahahaha, jag tittade också på dörren först....