• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-08-02 23:29:57 följande:
    Bohus: du får höra med bugaboo om de är villiga att sälja dörrarna kanske kan vara ngt för lekstugan?!

Och möblera med flygplansstolar buggor å tillhörande snack-bricka då?
  • imaj

Joddan: Nä inga tvillingar eller fler barn här tror jag tyvärr. Lillebror är snart tre veckor och just nu har jag svårt att tro att det blir fler. De två jag har nu är bra för mig... Dock inte för mitt barnvagnsintresse

• annat82

Håller med fröken småland. Dottern får äta i vagnen. Och för mig får hon äta i princip vad som helst men beror till viss del på att hon äter så otroligt dåligt över lag och som bäst i vagnen så klart och jag som bara åkte hem från jobbet och fick massor av sidor att läsa

• annat82

Spigg: krokar har jag petunia picklebottems och ett par tinkafu. Funkar utmärkt, så länge det finns nåt att hänga väska i då så klart. Kan tänka mig att jujubes funkar lika bra också.

• annat82

Surkatt: har sett frog- krokar gå bra på T. Man kan söka på avslutade auktioner, borde gå att se de sista som gick, om man är intresserad av priset. Kan inte länka med mobilen. Har sett nåt par gå lite högre dessutom. Går också i tankarna om mina ska bo kvar eller inte. Används då mor-/farföräldrar använder vagnen, för de får inte använda mina väskor

• annat82

Anpa: letar en del efter rosa topsetet i fleece och offwhite-topset. I bra skick så klart och ett tag så fanns det lite här och där, men just nu verkar begagnat marknaden lite väl seg tycker jag. Har hållt mig från offwhite så länge, men snart kanske jag bara måste ha ett. Blir det en donkey så blir den helt klart offwhite Så nu har jag också spammat tråden lite

• mini75

Ni som kan: är den sandfärgade suffletten snygg oxå? Offwhite är jättefin men verkar så opraktisk.... Vagnen är svart... Lite solblekt oxå.

• AnPa

Mini75: är det en frog du har? Köp panduros textilfärg och färga det svarta, funkar toppen! Jag är väldigt partisk och älskar offwhite., har aldrig fått en fläck som inte gått bort med lite galltvål och tvätt. Personligen så gillar jag sand som bas men inte som top, förrutom till brun bas (där offwhite är ännu snyggare). Du har inte funderat på ngt färgglatt? Röd, klarblå, rosa osv?