JuniMamma28 skrev 2010-05-04 20:51:12 följande:
Hejsan Bugaboo fantaster!Mitt namn är Sarah och vi väntar barn i Juni månad. Just nu håller vi på att boa inför att bebben ska komma =) Vi har köpt en Bugaboo vagn såklart och funderar nu på babyskydd.Våran fundering är (till en som har barn), använder man funktionen "babyskydd på chassit"? Det låter väldigt enkelt och smidigt, men samtidigt är det en funktion som man faktiskt använder? Utbudet är så mkt större om man väljer bland ALLA babyskydd och inte bara mellan MaxiCosi och BeSafe som fungerar till Buggans chassi.Tacksam svar, från en oerfaren mamma till någon mer erfaren =)
Grattis till den kommande bebisen och välkommen hit! Och framför allt grattis till ett gott val av vagn
Jag har själv inte haft babyskydd på chassit men aldrig i livet att jag skulle göra det misstaget igen om jag fick flera barn. Med första barnet kanske inte finessen genererar lika många fördelar som när man skall "hänga med" på äldre syskonens aktiviteter och dagislämningar med en liten spädis. Men jag skulle ändå inte chansa
Ett babyskydd med fast bas i bilen, bara att klicka i och så adaptrar till vagnen. Det är livet på en pinne det