Bugaboo-tråd nr 21
Tja, vindskydd finns ju hos babyattitude men jag tycker inte de är fina. Har heller aldrig saknat ett vindskydd utan alltid använt åkpåsen som det eller en filt.
Tja, vindskydd finns ju hos babyattitude men jag tycker inte de är fina. Har heller aldrig saknat ett vindskydd utan alltid använt åkpåsen som det eller en filt.
Grrr, jag beställde en sittdyna från Fruugo som de in sin tur köper av Babyhuys och idag fick meddelande om att de annullerat min order pga att de (Babyhuys) inte får tillräcklig vinst med tanke på frakten. Que liksom? Skulle de inte varit överens om det innan de drog pengar från mitt konto?
Det skall inte ses som en varning på något sätt för Fruugo är säkert OK, men det är irriterande när de skriver att pris och sen inte kan leverera till det priset
Stargirl: Aj du, det har jag inte ens tänkt på. När det gäller en sittdyna så vågar jag chansa men det förändrar ju onekligen läget för att köpa en hel vagn därifrån om det är så. Kolla upp det ni som tänker köpa därifrån!
För övrigt så skrev jag ett syrligt meddelande till Fruugo och berättade vad jag tyckte om deras metoder och självklart säljer de nu dynan till mig ändå, trots förlusten
. Åldern på vagnen är ganska ointressant utan det är skicket du skall kolla på. Beroende på skick skulle jag säga att en Frog skall kosta mellan 2.000 och 3.000 kr.
Ja, just det, att sätta på klädseln fuktig är en jättebra idé! *glömsk*