-
Jupp!Asereht skrev 2010-05-21 09:29:18 följande:Men det är samma variant iaf. -
Ja, men står det 40 så skall man tvätta i 40 och inte svalare eftersom färgerna kan blöda då.LillaG skrev 2010-05-21 09:34:38 följande:Ja, det står 40 grader. Det var därför jag oxå körde i 40 för att få bort så mycket överskottsfärg som möjligt.
Skumt! -
Tur i oturen att du är första köpare och har kvitto!Joddan skrev 2010-05-21 09:36:00 följande:Ja det står 40grader! Jag tänkte läggga i bottenplattan för att få i de ordentligt men somnade från det tyvärr. Har redan påbörjat en reklamation på varukorgen för att dragskorna (heter det så) har ramlat av. Ska maila och påpeka detta också. Ska kolla de där med suflettspännena. Jag brukar ha koll och inte göra fel men som sagt, det blev sent igår :). Den blev ren och fin iaf
-
Man vrider loss dem bara, de är c-formade eller vad man skall säga och vrids utåt/nedåt.Asereht skrev 2010-05-21 09:45:25 följande:Hur tar man bort de där sufflettspännena? Är det bara att dra eller ska man trycka någonstans? -
Precis min tanke! Den är både lätt, platt och med fullt liggläge. Inte bakåtvänd då men man kan ju inte få allt och skall den bara användas då och då så kanske det går att leva med. De brukar vara snorbilliga då de oftast har många år på nacken och suffletten (och oftast ännu mera) är solblekt men om man är lite händig så går den ju lätt att piffa upp med en snygg dyna och en hemmasydd sufflett. Jag gillar Mountain Terrain jättemycket även om jag inte själv har haft någon *börjar fundera på om jag inte behöver en sån*Stargirl skrev 2010-05-24 08:44:43 följande:Jag kan inte komma på ngn sådan, tyvärr. Kanske en gammal mountain terrain vagn?
-
Fast jag har en gigantisk (och tung!) OiOi Hobo Leather på min Bee och det är absolut inga problem. Visst, det ser lite överdimensionerat ut men stabiliteten påverkas inget alls.LR75 skrev 2010-05-24 23:06:51 följande:går och går. man kanske inte bör ha en så jätte tung skötväska på en bee. -
AngelicaS83: Tja, priset är väl ganska ok även om det var lite snålt med tillbehör, men med den modellen på chassit så tar man alltid en risk när man inte är första köpare då handtaget kan få för sig att glida istället för att sitta helt fast i höjdjusteringen. Däremot är det aldrig någon säkerhetsrisk så kan man leva med ett glidande handtag så är det ju ingen fara. Att det finns kvitto hjälper tyvärr inte om det inte är ett kvitto utan namn, garantin gäller nämligen bara första köparen och försvinner om vagnen säljs. Och du; så skall INTE sittdelsöverdraget sitta men det vet du kanske redan
-
Angelica: Jag försökte luska ut var du bor för att kunna tipsa om en vagn i närheten som du kan åka och kolla och klämma på. Kan du ge mig en hint så skall jag länka till en vagn med gamla chassit. Själva sittdelsöverdraget skall in under plattan på sitsen, inte ligga alldeles sladdrigt ovanpå. Även om jag i hemlighet tycker att överdraget gott kunde fortsätta ned till fötterna lite mer som en dyna *viskar*
-
Måste det vara en Cameleon? Jag vet en vacker röd Gecko till salu i just din stad, där du skulle få en fin demonstrationAngelicaS83 skrev 2010-05-25 09:06:59 följande:Jag bor i kungsbacka ligger en bit utanför gbg.Jag hittade den här på blocket med, hon har bytt chassi 09.www.blocket.se/vi/27117714.htm Vinterhjulen ingår ej.
(inte min)
-
Den ser riktigt fin ut med rätt tillbehör till rätt pris även om jag fortfarande har en hel del reservationer för det nyare chassit med glidrisk *domedagsprofet* Men du verkar av någon anledning dras till vagnar med felsatt sittdelsöverdragAngelicaS83 skrev 2010-05-25 09:06:59 följande:Jag bor i kungsbacka ligger en bit utanför gbg.Jag hittade den här på blocket med, hon har bytt chassi 09.www.blocket.se/vi/27117714.htm Vinterhjulen ingår ej.
De här skulle jag också tittat på
Härlig ovanlig färg:
http://www.blocket.se/goteborg/Bugaboo_cameleon__06_27644577.htm?ca=15&w=2
Lättsåld och lättmatchad:
http://www.blocket.se/alvsborg/Bugaboo_Cameleon_27582270.htm?ca=15&w=2