• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • SchumiFerrari

Någon som vet vad det kan kosta och skicka en Gecko med bussgods... ?? eller är posten bättre...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11
  • Lindadjo
    Randig Panda skrev 2011-08-13 20:44:29 följande:
    Vilken tur!

Du kanske också vet om Cameleonsufletter passar på geckoramarna?

Finns så få reservdelar till geckon tycker jag:( 
    Cameleon ska funka någolunda, men du får köpa nya bågar till de.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • thj
    Randig Panda skrev 2011-08-13 20:44:29 följande:
    Vilken tur!

Du kanske också vet om Cameleonsufletter passar på geckoramarna?

Finns så få reservdelar till geckon tycker jag:( 
    Vet att det finns röda och gröna sittdelar,varukorgar och sufltter kvar till gecko svart kan finnas någon varukorg om jag minns rätt..
    Det funkar med camens suflett om du byter suflettbågar,spännet är detsamma som till cam
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Sweetheartno1

Vill ha rött till min svarting ! Vet inte om jag ska köpa bara en suflett eller ett hekt topset ?!

• Sara E

Har kikat runt lite på åkpåsar till våran cam. Och har hittat denna som jag tycker är såå fin. Tror den skulle göra sig så fin i vår rosa pärla

Nu till min fråga!
    Våran lilla flicka kommer att födas nu i oktober. Så åkpåsen kommer användas i vinter i liggdelen. Men även i sittdelen frammåt våren, och nästa vinter.
    Jag har ingen erfarenhet av åkpåsar i den ergonomiska sittdelen.  Skulle den sitta bra? Eller bara glida ur?
    Vill ju inte köpa en dyr åkpåse som kommer vara värdelös i sittdelen.
    ♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 13/10-11♥ www.glamina.blogg.se
  • Randig Panda
    thj skrev 2011-08-13 21:57:21 följande:
    Vet att det finns röda och gröna sittdelar,varukorgar och sufltter kvar till gecko svart kan finnas någon varukorg om jag minns rätt..
    Det funkar med camens suflett om du byter suflettbågar,spännet är detsamma som till cam
    Jaså ? Var hittar man dessa?!

Okej så bågar får man också skaffa , nemas problemas  
  • Joddan

Kidzshop kan ta in geckodelar på beställning om de finns kvar Ring och fråga dem

• imaj

Sara E: Jag hade en Buppa påse till min Swift för två år sen och hade den ett tag i Cameleonen också. Den satt helt okej i sittdelen, lite stor men gled inte allt för mycket då den inte är glansig. Om du vill kan jag sätta in en bild på hur den såg ut lite senare, dock var den en annan färg.

• Asereht
    Sara E skrev 2011-08-14 13:00:55 följande:
    Har kikat runt lite på åkpåsar till våran cam. Och har hittat denna som jag tycker är såå fin. Tror den skulle göra sig så fin i vår rosa pärla

Nu till min fråga!
    Våran lilla flicka kommer att födas nu i oktober. Så åkpåsen kommer användas i vinter i liggdelen. Men även i sittdelen frammåt våren, och nästa vinter.
    Jag har ingen erfarenhet av åkpåsar i den ergonomiska sittdelen.  Skulle den sitta bra? Eller bara glida ur?
    Jag har en Buppa i annan färg, den är ganska stor vilket jag iofs tycker är bra men det gör att man får vika den lite när man har den i liggdelen men det får man med bugaboos åkpåse med. Jag tycker den funkar i sittdelen men har inte hunnit använda den där än. Det ska jag göra i vinter.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • thj
    Sara E skrev 2011-08-14 13:00:55 följande:

Nu till min fråga!
    Jag har också testat denna i bugaboo och  tycker den funkar bra som de nadra som testat här
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!