• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Surkatt

splder=såldes... Blev så ivrig i min teori där...

• fröken G

Har följt tråden länge och ni tjejor är lika galna i bugaboo som mig! Ni tillsammans kan ju en heel del med :)

Så till min fråga.. Jag har haft min cam sen jan -10, den köptes ny från köpbarnvagn. Nu har chassits handtag börjat krångla, fästena verkar ha problem med att ha kvar handtaget i samma läge. Det glider på ena sidan i taget. Tänkte kontakta bugaboo eftersom vi är inne på andra garantiåret. MEN! Jag fyllde aldrig i garantikortet som följde med och har letat mig fördärvad efter det, hittar det ingenstans! Kan man få ett nytt och kan man kontakta dom utan detta? Tjejer, hjälp mig!

• Sweetheartno1
    fröken G skrev 2011-08-15 00:11:22 följande:
    Har följt tråden länge och ni tjejor är lika galna i bugaboo som mig! Ni tillsammans kan ju en heel del med :)

Så till min fråga.. Jag har haft min cam sen jan -10, den köptes ny från köpbarnvagn. Nu har chassits handtag börjat krångla, fästena verkar ha problem med att ha kvar handtaget i samma läge. Det glider på ena sidan i taget. Tänkte kontakta bugaboo eftersom vi är inne på andra garantiåret. MEN! Jag fyllde aldrig i garantikortet som följde med och har letat mig fördärvad efter det, hittar det ingenstans! Kan man få ett nytt och kan man kontakta dom utan detta? Tjejer, hjälp mig!
    Jag tror man kan göra det via internet nu ?1 
    Jag köpte min vagn för ca 2,5 månad sedan och jag fick inte med ett garantikort !  
  • Tant Pruselius

Köpte min groda i början på juni (eller var det maj ?! AnPa?) en 08 med komplett sitt och luggdel (röd) ej solblekt, parasoll, väskkrokar,vinterhjul och en helt ny svart canvas suffla (teg skydd samt mygg ät) för 2500:-

• linaenn
    fröken G skrev 2011-08-15 00:11:22 följande:

Du kan fylla i det via Bugaboos hemsida.
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • Faab06

Hej,

Någon som vet om man kan använda en suflett som tillhör en Bugaboo Frog på en Cameleonvagn?

Har sökt i gamla trådar, men finner bara frågor och svar om att det fungerar tvärt om alltså att en Cameleon suflett passar på en Frog..

Hoppas någn vet (och att det fungerar vill så gärna ha en sådan där suflett med quiltad ljus insida till vår vagn)

//Anna

• Louisidora

Hej! Tack för ditt svar, verkar vara lite olika bud på det hela. Jag har mailat bugaboo, och vill gärna behålla vagnen, funderar på att "kräva" en vit broms Så är ju problemet ur världen :)! Tack för hjälpen!!

• Louisidora

Hej! Okej, tack för ditt svar! Jag tycker att den är rätt snygg, så jag behåller vagnen eftersom du verkar ha koll på läget ;) Jag skall däremot försöka fixa en vit broms också. Hur går försäljaren till väga när något går sönder? Skickar dom iväg vagnen? Tänkte om man skall be dom byta den..

• Surkatt

Var roligt att höra nån som VILL ha den ljusa quiltade insidan.  

Jag själv tycker att det är snyggare med den varianten som ligger på blocket nu, en ljusgrå med mörkt foder. Tycker det är lite snyggare med de kontrasterna...