• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • jakthustru

Vilken årsmodell har packningar i fästena på handtaget? Bara 2011 kanske?

• Sara E

Tack för alla era svar!
    Någon av er får gärna slänga ut en bild på hur det ser ut. Men det blir nog till att beställa en sådan

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 13/10-11♥ www.glamina.blogg.se
  • EmmaKlemma

Ni som kan detta, har sökt info men hittar ej. Vilken har "störst"/"längst" sittdel Gecko eller Frog. Är 2500:- ett bra pris för en frog 06  inkl ståbräda, parasoll, sittdyna, regnskydd?

• Fröken Småland
    EmmaKlemma skrev 2011-08-14 20:40:26 följande:
    Ni som kan detta, har sökt info men hittar ej. Vilken har "störst"/"längst" sittdel Gecko eller Frog. Är 2500:- ett bra pris för en frog 06  inkl ståbräda, parasoll, sittdyna, regnskydd?
    Det skiljer en cm till Frogens fördel men det beror på att Frogens ram är fodrad och Geckons är kal. Så det är precis lika stor sittyta på dem. Om vagnen du frågar om inte är solblekt eller skadad i övrigt så är det ett ok pris. Det förutsätter att tillbehören är original eftersom de i så fall är värda lite.
  • Randig Panda
    Joddan skrev 2011-08-14 14:06:50 följande:
    Kidzshop kan ta in geckodelar på beställning om de finns kvar Ring och fråga dem
    Jag mailade dom, antar att de inte svarar på en söndag
    Men om de inte svarar på mailet så provar jag ringa .
    Hoppas hoppas  
  • EmmaKlemma

Fröken Småland: Tack för svaret :)

• Skorpan081

Hoppar också in och frågar er här...borde jag slå till på en svart Frog från 2005 (inga extra tillbehör) för 2500 Suffletten är något solblekt. Eller ska jag vänta och hoppas att det kommer någon finare/billigare/med tillbehör? Det känns som att det inte finns så många svarta Frog på blocket.

• Joddan

Jag tycker det låter dyrt för en utan tiolbehör. Köpte min oblekta groda (svart) för 2100 kr o då ingick väskkrokar åkpåse parasoll. Dessutom var liggdelen helt oanvänd. När jag sålt tillbehören blev vagnen genast mkt billigare fast då köpte jag nya framhjul och extra ram

• Surkatt

Kan det vara så att ni som köpte era froggar för något år sedan när de fortfarande splder i usa hade möjlighet att fynda mer? Nu när de inte säljs längre är fokl kanske mer medvetna om att det finns köpare till vagnarna? Eller är det bara jag som frog-nörd som överskattar värdet på dem. 

hahaha