• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spigg

Någon som kan ge ett snabbt svar på exakt vilken mailadress till Bugaboo jag ska höra av mig till när vagnen gått sönder?

• Fröken Småland
    Surkatt skrev 2011-08-15 10:01:30 följande:
    Var roligt att höra nån som VILL ha den ljusa quiltade insidan.  

Jag själv tycker att det är snyggare med den varianten som ligger på blocket nu, en ljusgrå med mörkt foder. Tycker det är lite snyggare med de kontrasterna...
    Den ljusgrå och den orange har marinblå foder, alla andra har nikotingult champagnefärgat foder.
  • Fröken Småland
    spigg skrev 2011-08-15 10:08:44 följande:
    Någon som kan ge ett snabbt svar på exakt vilken mailadress till Bugaboo jag ska höra av mig till när vagnen gått sönder?
    Du skall alltid höra av dig till den butik där vagnen köptes. Om den har lagt ned så kan man ta det direkt via service@bugaboo.se
  • spigg
    Fröken Småland skrev 2011-08-15 10:16:09 följande:
    Du skall alltid höra av dig till den butik där vagnen köptes. Om den har lagt ned så kan man ta det direkt via service@bugaboo.se
    Den är köpt från England, från Jown Lewis som tydligen anser att man ska ta det direkt med Bugaboo. Tack för din hjälp, ska maila på en gång.
  • hjärtan81

Hej

Har någon en bild hur sand fleece topset ser ut på denim klädsel? Samt klarblå canvas?

• Faab06
    Joddan skrev 2011-08-15 09:55:23 följande:
    Faab06
    Det funkar! Bara att köpa Frogs suflettfästen.
    Tack snälla för ditt svar!!!
  • mjuik

Jag puffar upp min fråga och hoppas på svar.

mjuik skrev 2011-08-13 19:13:17 följande:
    Jag har kollat lite på åkpåsar men blir mest förvirrad. Finns det olika eller är det en som passar alla vagnar? Tycker det står olika på alla sidor jag kollar på. Vissa ser formade ut och vissa gör det inte.

Vad är det här för någon?
    www.tradera.com/HELT-NY-svart-BUGABOO-akpase-...
  • spigg
    Fröken Småland skrev 2011-08-15 13:06:54 följande:
    Vad har hänt med din Donkey?
    Hjullagret i ena framhjulet har gått i småbitar och trasat sönder plasten och allt. Det rullar bara om man trycker på som attan, knappt ens då.

Du ser hur plasten repas ut? Det är lösa metallbitar i navet som sitter fast mot plasten. Hjulet går inte att använda. :(