Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Tant Pruselius skrev 2011-01-29 23:24:22 följande:
    hejja!

färg?
    Inte nu... I våras när den kom Köpte svart den gången... Hade haft rött och khaki på min gamla bee... . Sålde den för övrigt för 4500
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Tant Pruselius

Kul att du fått hem den!!!! Glöm inte fota när du pimpat den

• Joddan

Wailea

Det var en web-shop som hade 50% på allt i butiken. De hade skrivit i kund-mailet att det inte gällde vagnar men jag var inte kund d

• Joddan

Kund då så jag klickade hem en. De försökte säga att det inte gällde vagnar och att de glömt skriva det på hemsidan. Men jag sa bara att den infon stod inte när jag köpte vagnen (jag betalade direkt). Så jag fick köpa den ändå för 50%!!!! detta var mitt i natten så det vad verkligen tur. På morgonen hade de satt dit "gäller ej vagnar" på hemsidan också .

• Joddan
    Bellbox skrev 2011-01-31 22:05:22 följande:
    ?
    Förstår inte riktigt?
    Drömmer
    Mitt inlägg delades i två
    Wailea skrev 2011-01-31 21:16:12 följande:
    Jag hoppas att jag också gör det
    Joddan skrev 2011-01-29 21:21:44 följande:
    Jag betalade 2999:- för en helt ny i butik! De du!
    Hur gick det till?

Det var en web-shop som hade 50% på allt i butiken. De hade skrivit i kund-mailet att det inte gällde vagnar men jag var inte kund

Kund då så jag klickade hem en. De försökte säga att det inte gällde vagnar och att de glömt skriva det på hemsidan. Men jag sa bara att den infon stod inte när jag köpte vagnen (jag betalade direkt). Så jag fick köpa den ändå för 50%!!!! detta var mitt i natten så det vad verkligen tur. På morgonen hade de satt dit "gäller ej vagnar" på hemsidan också  .
  • Joddan

Sett bilderna på donkey på Facebook? (med risk för att det är det ni endast diskuterat senastetimmarna, har inte läst tillbaka)

• Joddan

Gillar att se live-bilder eller vad man nunska säga! Den "växte" i mina ögon. Gillar!

• Joddan
    Kajsan skrev 2011-02-02 22:19:26 följande:
    Ja vänta bara tills du får känna på den på riktigt, den är grym! Solig
    Vet inte om jag vågar... Plånboken lär dö i så fall
  • Joddan

Thj

Tittat ivrigt efter uppdate på kidz om Duet men hittar inget? Kram

• Joddan
    thj skrev 2011-02-03 19:03:36 följande:
    gissar på att det kommer om njaa sådär 1½timme sjuka barn har stört min planering!
    Kramelikram
    Förstod det! Ingen panik! Jag har fortfarande lite barnvagnsÅNGEST... inte lite heller
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21