• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • straw2008

Kan ju vara så ang blå sufletten att säljaren sålt den innan annonsens slut o sen lagt ett orimligt högt bud för att ingen ska vinna.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Trolovade
    mjuik skrev 2011-09-11 10:05:29 följande:
    Jag har med undrat. Började funderat på om det var någon färg som inte finns längre.
    Folk har inte koll på vad saker kostar.
    Men är ju ofta så på tradera, kolla parfymannonser typ
  • ziingo
    Lindadjo skrev 2011-09-11 13:46:04 följande:
      Kan ta en bild på det om intresse finns.
    Det vore snällt.
  • Lindadjo

Bugaboo åkpåse i liggdelen... ursäkta vagnen, men chassit ligger i bilen

Rullad, så man sätter huvudet där ett större sittande barn har sin rumpa. På övre bilden där sonen ligger, har jag en snuttefilt under huvudet. Då ser man ju dels inte hålen i åkpåsen, dessutom slipper man tvätta hela påsen om han skulle spy lite.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

Kan ju nämna att jag inte använt åkpåsen än! Vi har fortfarande rätt varmt här Men snutten har jag även i vagnen vanligtvis med, utan åkpåse alltså.

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • imaj

Jag har haft Wallaboo, sitter bra i sittdelen då den är formad och dessutom inte glider. Köp bara inte den svarta då den inte är svart (den enda anledningen till att jag sålde våran). Men den är riktigt mysig!

Kan kika imorrn om jag har någon bild på datorn om du vill så får du se hur den ser ut

• Tant Pruselius
    imaj skrev 2011-09-11 23:17:24 följande:
    Jag har haft Wallaboo, sitter bra i sittdelen då den är formad och dessutom inte glider. Köp bara inte den svarta då den inte är svart (den enda anledningen till att jag sålde våran). Men den är riktigt mysig!

Kan kika imorrn om jag har någon bild på datorn om du vill så får du se hur den ser ut
    den svarta är grå?
    vart finns dem att köpa?
  • Joddan

Jag funderar på den ist för Bb egna åkpåse till froggen?. Tänkte köpa den på pramworld samtidigt med explorern. Och vinterhjul också