• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis
    Trolovade skrev 2011-09-13 07:08:20 följande:
    Åh , vill också veta, någon som vet?

Vi har haft Lascals BuggyBoard på vårt Bee, borde passa lika bra på övriga buggor också.
  • Trolovade
    bohusbebis skrev 2011-09-13 09:14:54 följande:
    Vi har haft Lascals BuggyBoard på vårt Bee, borde passa lika bra på övriga buggor också.
    Åh, tack så mycket!
  • Honey1982
    Mamma Tes skrev 2011-09-13 09:06:55 följande:
    Har det snurrat om för mig eller? Sitter och kollar efter en röd p.o.p vinteroverall till dottern. Men så slår det mig; "Näää, kan hon verkligen ha en röd overall då sufletten på hennes sittdel är rååååsa? Det kommer ju inte matcha!" Hahaha! Är jag knäpp?
    Haha, samma problem här! Har dock löst det genom att byta tillbaks till den svarta suffletten nu i höst.
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • Mamma Tes
    Honey1982 skrev 2011-09-13 09:19:40 följande:
    Haha, samma problem här! Har dock löst det genom att byta tillbaks till den svarta suffletten nu i höst.
    Haha! Vi har en donkey, bebisen som kommer snart har svart suflett till liggdelen och dottern har ju då råååsa och fin till sin sittdel. Vi har knappt använt vagnen och jag älskar den rosa färgen så är inte redo att ta bort den än. Hmm... I-landsproblem...
  • Dofsing

Hej hej!

Någon som vet var man kan få tag på en suflett i färgen off-white? Vill bara köpa sufletten och inte hela topsetet.
    Kanske någon här som inte vill ha sin längre... ??

• Sweetheartno1

Nu är jag på väg och ska gnälla om vagnen. Men sambon har ju dragit ner allt självförtroende jag hade om att lyckas reklamera vagnen och regnskyddet.

Hur ska du kunna reklamera ett regnskydd dom inte ser läcker ?!
    Chassit kommer d aaaldrig byta !
    Dumma sambo !

• Lindadjo
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-13 10:11:15 följande:
    Nu är jag på väg och ska gnälla om vagnen. Men sambon har ju dragit ner allt självförtroende jag hade om att lyckas reklamera vagnen och regnskyddet.

Dumma sambo !
    Strunta i vad din dumma sambo säger! Tänk på vad alla sagt här inne istället, och stå på dig! Du har rätten på din sida, byter de inte får du kontakta bugaboo direkt, och det kan du säga till butiken med om de kinkar med dig.. att du väl få kontakta de direkt då. Då kanske de ändrar sig
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Fröken Småland
    Dofsing skrev 2011-09-13 10:09:24 följande:
    Hej hej!

Någon som vet var man kan få tag på en suflett i färgen off-white? Vill bara köpa sufletten och inte hela topsetet.
    Kanske någon här som inte vill ha sin längre... ??
    Inte efterlysa! *slår på fingrarna*
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-13 10:11:15 följande:

Dumma sambo !
    Dumma, dumma sambo!

Du får be dem ta med det in på toaletten och hälla vatten på det om de inte tror dig. Och chassit måste de såklart kolla på, det skulle ju i princip kunna bli så av att man hänger en väska där så det beror på hur det ser ut. Jag råkade repa mitt Bee-chassi där med min OiOi Hobo, fast jag har aldrig tagit så hårt på en repa eller två så jag lät det ske även fast jag var medveten om det. Det har ju inte du gjort så därför borde det vara en solklar reklamation. Bara gå in i butiken och gör reklamationen, måla inte fan på väggen för det kanske går riktigt bra