• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ben10

råkade trycka innan jag skrivit färdigt ju
    tycker det e superobehagligt att ringa till folk jag inte känner så skickar alltid bara mail men har missat sååååå mycket på blocket pga det  

• Sweetheartno1

Nedsatt pris på Bugaboo tillbehör - skynda innan allt är slut!

http://www.barnbutiken.net/barnvagnar--tillbehor/bugaboo/bugaboo-tillbehor-c-206-1.aspx

Bugaboo ersätter nu åkpåsar och sittdynor med ny modell. Vi sätter då naturligtvis ned priset på de utgående modellerna:

- Åkpåse 950 kr (ord. pris 1250 kr)
    - Sittdyna 450 kr (ord pris 600 kr)

Psst - Åkpåsarna och sittydorna passar både till Cameleon och Bee Plus!

Trevlig helg!
    Önskar,
    Vi på Barnbutiken

Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • straw2008
    SchumiFerrari skrev 2011-09-09 13:32:38 följande:
    Seriöst??? Kan man sälja så billigt eller är det något skumt???

INTE MIN ANNONS!!!!
    www.blocket.se/vi/35960466.htm

Vagnen är gamma lo trasig varukorg o trasigt chassi.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • SchumiFerrari
    straw2008 skrev 2011-09-09 13:37:40 följande:
    Vagnen är gamma lo trasig varukorg o trasigt chassi.

Det är sant... Tänkte inte så långt... Är lite korkad just nu... BF om 4 veckor...
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11
  • Sweetheartno1

Åhh jag skulle kunna köpa den bara för att få klädseln ! :-O

• Ben10
    SchumiFerrari skrev 2011-09-09 13:32:38 följande:
    Seriöst??? Kan man sälja så billigt eller är det något skumt???

INTE MIN ANNONS!!!!
    www.blocket.se/vi/35960466.htm
    Pratat med henne o för att chassit skulle sluta glida hade dom borrat tvärs igenom o satt skruvar o muttrar på båda sidor så går inte att ändra höjden på styret. Därav det låga priset.
  • saandi

Okej proffsen, lite mer frågor från mig:)

Vinterhjul, hur viktiga är dom egentligen? Är det värt att köpa såhär innan man vet hur vintern blir? Eller ska man avvakta och se ifall man klarar sig utan? Hur mycket har ni använt dem?

Skötväska på vagnen. Kan man ha den på styret eller välter vagnen då? Känns svårt att få in den i varukorgen när man har liggdelen på. Någon som använt polarn och pyrets skötväska på cameleon?
    Eller ska man satsa på en organizer och ha blöjor och ombyten i varukorgen? Hur fäster man den på liggdelen om man har 2-åring på ståbräda?

Tusen frågor men det närmar ju sig vinter och bebisnedkomst med stormsteg:) Och nu brukar ju vara bäst på att svara på frågor:)

• miljarden
    saandi skrev 2011-09-09 21:10:36 följande:

Vinterhjul, hur viktiga är dom egentligen? Är det värt att köpa såhär innan man vet hur vintern blir? Eller ska man avvakta och se ifall man klarar sig utan? Hur mycket har ni använt dem?

Skötväska på vagnen. Kan man ha den på styret eller välter vagnen då? Känns svårt att få in den i varukorgen när man har liggdelen på. Någon som använt polarn och pyrets skötväska på cameleon?
    Eller ska man satsa på en organizer och ha blöjor och ombyten i varukorgen? Hur fäster man den på liggdelen om man har 2-åring på ståbräda?

Tusen frågor men det närmar ju sig vinter och bebisnedkomst med stormsteg:) Och nu brukar ju vara bäst på att svara på frågor:)
    Ang vinterhjul så beror det ju på var och hur du bor. Bor man i stan så klarar man sig säkert utan, om det inte blir världens vargavinter. Vet inte hur det är i städer norröver, jag pratar mer om Stockholm och liknande. Men ska man röra sig mer i natur och landsbygdsaktig trakt är det att föredra.

Man kan ha skötväska på styret. Tycker varukorgen är värdelös när man har liggdelen, tog bort min helt.
  • linaloo
    saandi skrev 2011-09-09 21:10:36 följande:

Kan bara svara för mig. Det går att ha skötväskan på handaget, den välter inte(jag var oxå skeptisk till en början). Fungerar över förväntan. 

Ang. vinterhjul, jag har köpt ett par nu (fick hem dem idag). Dock aldrig kört bugga på vintern då jag precis skaffat den. Jag bor dock i Norrland så jag antar att det är ett måste, men vi märker framåt våren. :) 
    Freja 7 april 2011 ♥