• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sweetheartno1

Dom kunde verkligen inte göra en reklamation på chassit. För det sådär ut som något som alltid funnits "under färgen" ! Ja men då får ni reklamera det sa jag. Och hon kunde ju försöka reklamera regnskyddet och skriva en anteckning om chassit ! Kändes inte så roligt !

• Joddan

Men vänd dig direkt till bugaboo ist???
    Jag gillar inte barnbutiken framför allt inye vid reklamationer, dåliga erfarenheyer

• straw2008
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-13 11:13:19 följande:
    Dom kunde verkligen inte göra en reklamation på chassit. För det sådär ut som något som alltid funnits "under färgen" ! Ja men då får ni reklamera det sa jag. Och hon kunde ju försöka reklamera regnskyddet och skriva en anteckning om chassit ! Kändes inte så roligt !
    Men ang regnskyddet, vart regnat det in ? Vid sömmarna eller i luckan ? Luckan förstår man väl då den är konstruerad som den är men i sömmarna borde det väl inte regna in ? O sätt på det utanför affären o häll vatten på med vattenkanna så ser dom ju ? Fota vagnen efter du varit ute i regn så de ser vart det är blött.

Ang chassit så ser det ju ut som att det sitter grus eller så i chassit för själva fästena brukar inte göra såna märken ? Jag har då aldrig sett såna märken på mina bee eller cam vagnar jag haft ?
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Sweetheartno1

Ja i sömmarna !
    Dom skulle iallafall skicka in min bild till bugaboo. Kändes inte så seriöst av dom. Tjejerna i butiken tyckte att det såg ut som något under färgen. Får väl se vad bugaboo säger !!

• Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-13 12:16:40 följande:
    Ja i sömmarna !
    Dom skulle iallafall skicka in min bild till bugaboo. Kändes inte så seriöst av dom. Tjejerna i butiken tyckte att det såg ut som något under färgen. Får väl se vad bugaboo säger !!
    Men om det är något under lacken (såsom damm om jag skulle gissa) så är det ju definitivt ett konstruktionsfel Obestämd
  • Sweetheartno1

Det sa jag också men dom kändes inte alls medgörliga !
    Jätte tråkigt att dom inte är samarbetsvilliga. Butiken förlorar väl ändå inget ?!!

• Zoe

Hello!
    Är det någon som haft en Elodie strollershopper på sin Bugga? Jag är så himla sugen på en men känner mig lite osäker på hur den kommer sitta på handtaget. Använder jujube's krokar annars för att inte väskan ska kasa ner på handtaget, men på strollershoppern finns ju inget att kroka fast i. :) Någon som testat? 

• HugoochVilma

Ska sälja min Bugaboo ståbräda med sittpall. Är det någon här som vet om ståbrädan (den äldre versionen) passar någon annan vagn än Bugaboo? Och vilka Buggor passar den till - även de nya? Min bugga är från 2008.

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Sweetheartno1

Hur gamla var era kiddon när dom sattes i sittdelen ? Inte för att det är dags ännu, men nyfiken !