• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • standby

Jag kollade vinterhjul på ebay UK och hittade som ink frakt iaf skulle bli ett par, tre hundra billigare än att köpa i Sverige. Var dock ngn månad sedan jag kollade.

• cirkuspuman
    Joddan skrev 2011-09-12 09:48:58 följande:
    Jag har börjat med åkpåse, faktiskt! Det är ju sviiiinkallt ute på kvällarna. På dagarna har jag påsen öppen..
    Vi gör likadant åkpåse på morgon och kväll som jag sedan tar av locket på under dagen
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • cirkuspuman
    straw2008 skrev 2011-09-11 14:56:45 följande:
    Kan ju vara så ang blå sufletten att säljaren sålt den innan annonsens slut o sen lagt ett orimligt högt bud för att ingen ska vinna.
    Jag tror oxå att så är fallet
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • Sweetheartno1

Åhh blir så arg !!
    Det regnar igenom original regnskyddet i sömmarna ! Gör det det på era med eller ska jag reklamera mitt ?!

• Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-12 11:00:32 följande:
    Åhh blir så arg !!
    Det regnar igenom original regnskyddet i sömmarna ! Gör det det på era med eller ska jag reklamera mitt ?!
    Ett regnskydd som läcker skall reklameras oavsett hur vanligt det är att det inträffar. Noll-tolerans helt enkelt
  • Sweetheartno1

Fröken S: Men är det vanligt ? Tycker det är jätte bra utom att skiten regnar igenom. Kommer nästa isf vara likadant ?
    Ringer till barnbutiken bums !!

• Lindadjo
    cirkuspuman skrev 2011-09-12 10:23:13 följande:
    Vi gör likadant åkpåse på morgon och kväll som jag sedan tar av locket på under dagen
    Men jag har ju min mysiga lammfäll Annars hade jag kanske gjort så jag med..
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-12 11:11:28 följande:
    Fröken S: Men är det vanligt ? Tycker det är jätte bra utom att skiten regnar igenom. Kommer nästa isf vara likadant ?
    Ringer till barnbutiken bums !!
    Aldrig hört om det om det inte är ett äldre och misshandlat regnskydd där sömmarna släppt eller där pvc:n tappat kvaliteten. Reklamera!
  • Minipumpan

Kan man fästa en Maxi cosi på en Gecko?

• Sweetheartno1
    Fröken Småland skrev 2011-09-12 11:34:47 följande:
    Aldrig hört om det om det inte är ett äldre och misshandlat regnskydd där sömmarna släppt eller där pvc:n tappat kvaliteten. Reklamera!
    Inte gammalt ! :-P Köpte ju vagn + tillbehör i juni och har använt regnskyddet två gånger ! Tycker inte heller det borde vara så ! Men ska försöka få tag i barnbutiken igen så får dom hjälpa mig !
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥