• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • imaj

Om de gör en reklamation får du ha kvar din vagn till det nya chassit kommit och sen bara byta. Du står därmed aldrig utan vagnen !

Mitt ser inte heller ut så där och här höjs och sänks handtaget nästan för ofta...! Men det borde gå på reklamation.

Jag har dock märkt två andra saker jag stör mig på med det svarta chassit; fingeravtryck syns massor! Och gummit på handtaget glider mycket lättare än på det silvriga vilket gör att jag går och drar till det jämt!

• Sweetheartno1
    imaj skrev 2011-09-12 22:31:13 följande:
    Om de gör en reklamation får du ha kvar din vagn till det nya chassit kommit och sen bara byta. Du står därmed aldrig utan vagnen !

Mitt ser inte heller ut så där och här höjs och sänks handtaget nästan för ofta...! Men det borde gå på reklamation.

Jag har dock märkt två andra saker jag stör mig på med det svarta chassit; fingeravtryck syns massor! Och gummit på handtaget glider mycket lättare än på det silvriga vilket gör att jag går och drar till det jämt!
    Haha ja exakt så är det på min med ! Trodde jag inbillade mig med skumgummit, men nu vet jag att det är så !
    Näe men jag åker in till butiken imorgon och ber att få reklamera det ! Men om dom säger nej då ?? Vill ju inte ha så fult !!
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-12 22:50:56 följande:
    Haha ja exakt så är det på min med ! Trodde jag inbillade mig med skumgummit, men nu vet jag att det är så !
    Näe men jag åker in till butiken imorgon och ber att få reklamera det ! Men om dom säger nej då ?? Vill ju inte ha så fult !!
    Om butiken säger nej så hör du av dig till bugaboo själv men lättast är via butiken i första hand!
  • Sweetheartno1
    Noiis skrev 2011-09-12 22:57:34 följande:
    Om butiken säger nej så hör du av dig till bugaboo själv men lättast är via butiken i första hand!
    Okok ! Känns som att det inte kommer gå så bra för mig ! Obestämd
    DOm kommer säkert ha något bra svar om att det är mitt fel och säga nej !
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-12 22:58:57 följande:
    pramworld hade ju gått ut med info om att detta va vanligt så jag skulle stå på mig. Om du VET att det INTE är ditt fel så ge inte upp
  • daniels baby
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-12 22:58:57 följande:
    Det tror jag inte, bara du säger som det är å dom vet ju att vagnen inte är använd så mkt... Ge det ett försök, dom är snälla på barnbutiken:)
  • Sweetheartno1
    Noiis skrev 2011-09-12 23:06:46 följande:
    pramworld hade ju gått ut med info om att detta va vanligt så jag skulle stå på mig. Om du VET att det INTE är ditt fel så ge inte upp
    Ok då borde väl dom veta det ?!
    daniels baby skrev 2011-09-12 23:14:45 följande:
    Det tror jag inte, bara du säger som det är å dom vet ju att vagnen inte är använd så mkt... Ge det ett försök, dom är snälla på barnbutiken:)
    Jamen självklart ! Jag funderade först på hur JAG hade kunnat göra dom där märkena.. Jag höjer och sänker inte handtaget, det är när sambon ska köra. Tänk om jag gjorde det varje dag ! Då skulle ju chassit försvinna !
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-12 23:24:59 följande:
    Ok då borde väl dom veta det ?!
    daniels baby skrev 2011-09-12 23:14:45 följande:
    Jamen självklart ! Jag funderade först på hur JAG hade kunnat göra dom där märkena.. Jag höjer och sänker inte handtaget, det är när sambon ska köra. Tänk om jag gjorde det varje dag ! Då skulle ju chassit försvinna !
    bugaboo borde veta de ja.. men inte säkert att barnbutiken gör de
  • Trolovade
    elims skrev 2011-09-12 21:00:03 följande:
    Hej alla experter! Vilka ståbrädor, förutom bugaboos egna, passar på en cam?!
    Åh , vill också veta, någon som vet?
  • Mamma Tes

Har det snurrat om för mig eller? Sitter och kollar efter en röd p.o.p vinteroverall till dottern. Men så slår det mig; "Näää, kan hon verkligen ha en röd overall då sufletten på hennes sittdel är rååååsa? Det kommer ju inte matcha!" Hahaha! Är jag knäpp?