• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-14 09:32:03 följande:
    Trolovade. Vilken slags färg färgade du med???
    undrar jag med...
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Trolovade

Joddan: Jag använde Herdins Textile Colour multi fibre i svart, men tvättade i 40 grader när jag färgade in istället för 30 som man egentligen bara ska tvätta varukorgen i. Vart faktiskt riktigt bra, man ser fortfarande där det står bugaboo cameleon plus att färgen inte tar på vissa material så buggaloggan är vit och fin Står dock att man ska färga i 60 grader och riktigt så vågad var jag inte, så man kanske inte ska pröva om man är jätte rädd om något *S* Kan prova att lägga ut en bild på hur den blev om någon kan länka till bildtråden

• cirkuspuman
    Trolovade skrev 2011-09-14 10:06:42 följande:
    Joddan: Jag använde Herdins Textile Colour multi fibre i svart, men tvättade i 40 grader när jag färgade in istället för 30 som man egentligen bara ska tvätta varukorgen i. Vart faktiskt riktigt bra, man ser fortfarande där det står bugaboo cameleon plus att färgen inte tar på vissa material så buggaloggan är vit och fin Står dock att man ska färga i 60 grader och riktigt så vågad var jag inte, så man kanske inte ska pröva om man är jätte rädd om något *S* Kan prova att lägga ut en bild på hur den blev om någon kan länka till bildtråden
    Den provade jag att färga min solblekta frog suffla med oxå men det hände ingenting med utsidan på tyget, den var lika solblekt och gå som innan
    Undrar om de är olika material? Jag vill oxå se bild  
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • Trolovade

Cirkuspuman: Men vilket material var suffletten i? Flecce funkar inte, prövade det med, men det hände inte ett jota...

• Trolovade

La in i bildtråden, tänk att färgen var lika trist som den solblekta på sittdelen typ...

• Sassa82

En till fråga =) Vilka dynor passar bäst till vagnen ?

• HugoochVilma
    HugoochVilma skrev 2011-09-13 13:58:49 följande:
    Ska sälja min Bugaboo ståbräda med sittpall. Är det någon här som vet om ståbrädan (den äldre versionen) passar någon annan vagn än Bugaboo? Och vilka Buggor passar den till - även de nya? Min bugga är från 2008.
    Ingen som bättre koll än mig?
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • cirkuspuman
    Trolovade skrev 2011-09-14 10:29:39 följande:
    Cirkuspuman: Men vilket material var suffletten i? Flecce funkar inte, prövade det med, men det hände inte ett jota...
    Det är en Frog sufflett i canvas med quiltat (stavning?) foder och fodret är färgat men inte sufflan  
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸