• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-13 14:24:00 följande:
    Hur gamla var era kiddon när dom sattes i sittdelen ? Inte för att det är dags ännu, men nyfiken !
    Knappa 4 månader. OCh då hade det varit ganska rejäla protester mot liggdelen nästan en månad. Hon ville absolut inte ligga ned
  • Lillstroem
    annat82 skrev 2011-09-13 14:50:46 följande:
    Knappa 4 månader. OCh då hade det varit ganska rejäla protester mot liggdelen nästan en månad. Hon ville absolut inte ligga ned
    Samma här. Bytte strax före 4 månader efter många och långa protester i liggdelen.
    Det har blivit bättre men vagnen är fortfarande ingen favorit, tyvärr. =/
  • Sweetheartno1

Ok ! Min son var också strax före 4 månader när han ville sitta. Skaffade då först en UJ men bytte fort ut den till en CAM ! Får se hur länge tösen vill ligga !

• Evajejje

Hej! Är det någon som vet om de två svarta pinnarna till liggdelen finns att köpa som reservdelar någonstans? Jag kan inte hitta mina Rynkar på näsan

• Sassa82

Halloj.
    Har kollat in bildtråden och undrar hur ni gjort eller fått tag på dom fina bumper skydden med blommor och likande. skulle behövas då dottern tar satts och ska bita på den på en gång då hon hamnar i vagnen.

• Sweetheartno1

Evajejje: Jag har också en bumpaloop. Fast råååsa !

• HugoochVilma
    Sassa82 skrev 2011-09-13 20:23:12 följande:
    Halloj.
    Har kollat in bildtråden och undrar hur ni gjort eller fått tag på dom fina bumper skydden med blommor och likande. skulle behövas då dottern tar satts och ska bita på den på en gång då hon hamnar i vagnen.
    Detta har vi gjort efter:
    http://www.crochetra.se/patterns/2010/5/14/bumperskydd-till-bugaboo.html

Finns flera i tråden tror jag som syr på beställning.
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Tibell

Jag virkade en "strumpa" som jag sedan virkade 5 blommor till som syddes fast. "strumpan" träddes sedan på och sitter kanon. Var lite svettigt att få på dock ;)
    Bild kommer nog imorgon när förhoppningsvis mitt sittdelstyg kommer :) kommer matcha perfekt ihop ( hoppas jag i allafall )

• Evajejje
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-13 20:29:00 följande:
    Evajejje: Jag har också en bumpaloop. Fast råååsa !
    Visst är de fina!? Tycker den livar upp hela vagnen.