• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • standby

Jag har i ett annat sammanhang sett varning för liknande annons med just deep purple-delar. I det fallet var det kopierade prylar..

• oliviaester

går det att använda regnskyddet om man har sufletten nerfälld undrar jag..?

• imaj

oliviabirgitta: Nej det går det inte, det är suflettbågarna som håller upp regnskyddet.

• Fröken Småland
    oliviaester skrev 2011-09-14 15:17:17 följande:
    går det att använda regnskyddet om man har sufletten nerfälld undrar jag..?
    imaj skrev 2011-09-14 16:33:41 följande:
    oliviabirgitta: Nej det går det inte, det är suflettbågarna som håller upp regnskyddet.
    Man kan ha suffletten i mellanläget så sitter det någorlunda men säckigt och fult. Man kan antagligen fixa någon ful-anordning med en extra sufflettpinne men det blir ju lite meckigt med sufflettfästena då förstås. Köp ett Tullsa vetja om ungen vill kolla ut
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-09-14 16:56:02 följande:
    imaj skrev 2011-09-14 16:33:41 följande:
    Man kan ha suffletten i mellanläget så sitter det någorlunda men säckigt och fult. Man kan antagligen fixa någon ful-anordning med en extra sufflettpinne men det blir ju lite meckigt med sufflettfästena då förstås. Köp ett Tullsa vetja om ungen vill kolla ut
    Eller ta av sufletten helt och bara ha suflettpinnarna, då ser barnet ut jättebra... fast det blir ju lite meckigt när man ska sätta på regnskyddet då, regnet hinner väl gå över innan man är klar
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • TinkyWinky

prova sonens vinteroverall idag o satt honom i vagnen, shit det blev trångt :( O ja som vill ha åkpåse med då det kan bli riktigt kallt plus när han har vinterjacka kommer det ju bli lika trångt, o det är speciellt vid armarna.

nu till frågan. hade ni bytt vagn? Jag älskar ju denna o hade tänkt ha den i vinter men ser rätt mörkt ut att det ska funka.. han satt uruselt med overallen på sig :/

bilder finns i bildtråden.. 

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2011-09-14 14:32:13 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_tillbehor_36...

Jag har då fått klart för mig att fråg frog-klädsel INTE passar på cameleon, då är det ju lite fel att de i den här säljesannonsen påstår att det gör det. Dessutom, deep purple? Är det inte vinröd?
    Exklusiv är klädseln också! Undrar om det är samma annonsör som hade en aubergine ute för ett tag sedan och påstod att det var en ltd edition?

Det där med att frogklädsel skulle passa på cam ser man ju lite då och då tyvärr.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Sassa82

Provar en gång till =)   Vilken dyna passar bäst till camen och vilken åkpåse passar bäst? 
    Sitter Elodie Details bra i vagnen?