• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    s07 skrev 2011-10-13 19:59:28 följande:
    Vi fick nog bort den annonsen, inte bugaboo :) Ska bli intressant att se om gobaby är auktoriserade.
    alltså jag kontakta bugaboo angående den butiken inte angående blocket :-/
  • Noiis
    the baby skrev 2011-10-13 21:10:32 följande:
    Det gäller alla. Man får så klart en sittdel, men inget sittdelsöverdrag i svart, eftersom sittdelen redan är svart behövs tydligen inte det.
    jo så är de på alla ldt även på den i lila ljusrosa och ljusgrön med. antar att sittdelstygen är på väg bort...
  • stierna21

Tack för era svar! Det konstiga är att på vissa butiker i Sverige, tex Barnbutiken så står det att man får med sittdelstyg, därför blev jag fundersam.. Följer allt annat med när man köper en ldt som en "vanlig" cameleon?

• s07

Ok- då missförstod hg dig Angie, bra jobbat! Ngn frågade om bugaboo och 7am åkpåsar. Dessa åkpåsar är grymma tycker jag. Rejäla, varma, snygga- jag vill ha en själv. Den passar alla vagnar- tom min stokke funkar den hyfsat i. På tal om stokke. Min vagn kråglade i en mekanism idag och det löste sig men tio min efter att jag ringde kundcenter så ringer en säljare och erbjuder sig komma förbi mitt hem och titta. Sjukt bra.

• the baby
    stierna21 skrev 2011-10-13 21:22:06 följande:
    Tack för era svar! Det konstiga är att på vissa butiker i Sverige, tex Barnbutiken så står det att man får med sittdelstyg, därför blev jag fundersam.. Följer allt annat med när man köper en ldt som en "vanlig" cameleon?
    Hmm, ja, vad konstigt, det står faktiskt så på Barnbutiken. Jag köpte min all black där, men fick inte med något sittdelstyg, och var för dåligt insatt för att sakna det tror jag, förrän senare. Glad Det ser ju dock ut som en text ej specifik för all black.

Ja, allt annat följer med.
  • Noiis
    stierna21 skrev 2011-10-13 21:22:06 följande:
    ja det är verkligen skit dumt, på ocean hade bugaboo skickat ut bilder med sittdelen med sittdelstyg i ocean... fast de inte ingick... de blev väldigt förvirrat. men det ska inte va de till nån ldt tyvärr
  • stierna21

Ok, vad bra, jag har nämligen beställt en från Babytrader & blev lite orolig att jag missuppfattat & att den inte skulle vara lika komplett som en "vanlig" cameleon!

• stierna21

Menar såklart inte att det var bra att inget sittdelstyg ingick, men att det var bra att det inte enbart var Babytrader som snålade in på det, i så fall hade jag hellre köpt den någon annanstans! Är chassit känsligare än det traditionella chassit?

• s07

Menar ni att ni har ingen sittdelsöverdrag alls på ltd vagnar?????

• Noiis
    stierna21 skrev 2011-10-13 21:37:55 följande:
    Menar såklart inte att det var bra att inget sittdelstyg ingick, men att det var bra att det inte enbart var Babytrader som snålade in på det, i så fall hade jag hellre köpt den någon annanstans! Är chassit känsligare än det traditionella chassit?
    hur menar du med känsligare? chassit är de samma till alla så kvaliteten ska vara den samma. men däremot säger vissa att svart repas mer och lättare och andra säger att de inte gör de.. jag tror att dom är likvärdiga