• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • thj

Vet ni tjejer!
    Hur svårt det än är att tro det så finns det fejk vagnar som är köpta i en butik i Sverige :( ..
    De sålde även falska bugaboo skötväskor m.mm..
    Köparen märkte det när hon köpte till Vinterhjul som inte passade till vagnen samt väsklock till sin skötväska.
    Så sjukt dåligt att man mår illa!!
    Nu gissar jag mig till att den butik är stängd men en del av fejkvagnarna kan ju komma just från den butiken.

Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Noiis
    thj skrev 2011-10-13 16:53:23 följande:
    Vet ni tjejer!
    Hur svårt det än är att tro det så finns det fejk vagnar som är köpta i en butik i Sverige :( ..
    De sålde även falska bugaboo skötväskor m.mm..
    Köparen märkte det när hon köpte till Vinterhjul som inte passade till vagnen samt väsklock till sin skötväska.
    Så sjukt dåligt att man mår illa!!
    Nu gissar jag mig till att den butik är stängd men en del av fejkvagnarna kan ju komma just från den butiken.
    vet du vilken butik det är??
  • Noiis
    kenton skrev 2011-10-13 18:01:40 följande:
    På tal om det här med fejk osv. Han som har sin cam som han kallar black på blocket har köpt sin härifrån.

www.gobaby.se/barnvagn/barnvagnar/bugaboo-bee...

Där står det också svart. Med silvrigt chassi. Tycker inte den ser mörkgrå ut heller, men det kanske den är?
    De hade vi uppe igår, bilden är på en denim 107. Jag har kontaktat bugaboo angående den sidan
  • thj
    Noiis skrev 2011-10-13 16:55:32 följande:
    vet du vilken butik det är??
    Mmm men den finns inte kvar längre som tur är ( bugaboo jobbar starkt med att få bort alla fejk buggor så
    all info om vart de är köpta är guld värt )

Kramen 
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • s07

Vi fick nog bort den annonsen, inte bugaboo :) Ska bli intressant att se om gobaby är auktoriserade.

• stierna21

Finns det ngn som köpt en Bugaboo Cameleon All black från Babytrader? Enligt deras specifikation på vad man får med står det "Attention! This set includes a sun canopy and bassinet apron, so no fabric for the seat!", får man alltså inte med ngt sittdelatyg? Gäller det alla "all black" eller enbart dem från Babytrader, låter märkligt, ngn som vet???

• the baby
    stierna21 skrev 2011-10-13 20:57:04 följande:
    Finns det ngn som köpt en Bugaboo Cameleon All black från Babytrader? Enligt deras specifikation på vad man får med står det "Attention! This set includes a sun canopy and bassinet apron, so no fabric for the seat!", får man alltså inte med ngt sittdelatyg? Gäller det alla "all black" eller enbart dem från Babytrader, låter märkligt, ngn som vet???
    Det gäller alla. Man får så klart en sittdel, men inget sittdelsöverdrag i svart, eftersom sittdelen redan är svart behövs tydligen inte det.