• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sapato

aha, då beställer jag nu då blir det cam black edition som jag kollat på

• spigg
    Sapato skrev 2011-10-16 21:22:48 följande:
    Om och i sånt fall när släpps Cam2012 modell?
    Vagnarna kommer inte i årsmodeller, så det kommer aldrig komma en Cam 2012. Kanske kommer det nya topsetfärger men chassit har varit sig likt sen 2007.
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • Sapato

ok, sist jag fick barn (5,5år sen) hade jag Urban jungle men tänkte satsa på en bugaboo denna gång.

• imaj

Den går inte att trä ut ur regnskyddet? Har för mig att det inte går men kika om du inte redan gjort det. Annars borde Kidzshop och andra återförsäljare kunna beställa in som reservdel.

• Karo Lina

Noiis: är det sant? Visste bugaboo om detta???

• Noiis
    Karo Lina skrev 2011-10-17 18:58:32 följande:
    Noiis: är det sant? Visste bugaboo om detta???
    Vet inte om dom visste men jag mailade och frågade om dom var återförsäljare och OM dom var de så bad jag bugaboo att säga åt dom att inte gå ut med falsk marknadsföring (iom att dom hade bild på en denim 107 men skrivit att vagnen va hel svart) samt att jag ifrågasatte om ÅF verkligen bara fick sälja en färg. 
    Jag fick då som svar att dom inte är riktiga ÅF av bugaboo inte med nån produkt! och att man absolut inte ska handla bugaboo produkter av dom!

så vagnen där på blocket och vagnen i annonsen är säkert helsvart för dem som undrar och är garanterat fake!