• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • imaj

Felstavning i mitt inlägg men telefonen skickar inte det jag skriver capony

• imaj

Haha precis sist ordet försvinner hela tiden! Canopy ska det vara och det var det jag försökte rätt mig med

• Drake
    Fröken Småland skrev 2011-10-15 21:37:57 följande:
    Äsch, glömde bilden. Skall försöka fixa det imorgon när jag sitter vid datorn. Eller kolla i mitt galleri under Bugaboo, fast det är några sidor att bläddra igenom.
    Vi har tänkt om. Jag har köpt en begagnad barnstol att ha i Sverige för de få bilresor vi gör där och så köper vi Bugaboo-väskan för  sittdel och chassi när vi reser.
  • Sweetheartno1

Jamen jag menar ju sunshade såklart ! ;-P
    Fick med ett när jag köpte ett topset, men ingen båge. Det är ju en sån som sitter i regnskyddet !

• sommar123

Hej alla bugaboo experter!
    Hur är det egentligen med de där vinterhjulen till cameleon? Är ni nöjda med hur det fungerar även om det är oplogat ute?

• Brook123

Är det lönt att köpa en MAxiCosi bilstol plus adaptrar. bebisen kan ju ändå inte sitta så länge i bilstolen?

Angående snöhjulen har det kommit upp många gånger, men tråden är ju skitlång så kanske svårt att hitta. Säkert är det samma sak med min fråga :) 

• saandi

Någon som har någon erfarenhet av polarn o. Pyrets skötväska på en cameleon?

• mjuik
    Brook123 skrev 2011-10-16 18:53:41 följande:
    Är det lönt att köpa en MAxiCosi bilstol plus adaptrar. bebisen kan ju ändå inte sitta så länge i bilstolen?

Angående snöhjulen har det kommit upp många gånger, men tråden är ju skitlång så kanske svårt att hitta. Säkert är det samma sak med min fråga :) 
    Jag köpte min bugaboo efter att vi bytt från babyskyddet men blir det fler barn här (vilket vi har planerat) tänker jag absolut köpa en adapter.
    Jag avskydde att bära babyskyddet och saknade verkligen att kunna sätta det på vagnen.