• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sapato

Stierna21: fick ingen dvd och inga flärpar på locket på min all black.
    Har inte använt den än så repor kan jag inte uttala mig om.

• stierna21

Har de slutat med båda dvd:n & "flärparna" på alla nya cameleon el bara på special edition, ngn som vet?

• Lillstroem
    stierna21 skrev 2011-11-01 10:50:12 följande:
    Har de slutat med båda dvd:n & "flärparna" på alla nya cameleon el bara på special edition, ngn som vet?
    Jag köpte cam i våras, fick ingen dvd bara en bunt med böcker. =)
  • ThereseX

Jag köpte min cam i mars i år och det var inte med någon dvd. Massa papper och böcker bara..

• Sweetheartno1

Jag har en all black ! Fickpengen med dvd men jag har gummi "flärparna" på locket !
    Jag fick nytt chassi igår. Men det innan använde jag fr.o.m. mitten av juli och det var knappt några repor som JAG hade gjort !

• Sweetheartno1

Vill bara berätta att jag får ny liggdel och lock ! Snacka om att ringa med svansen mellan benen ! Hon i butiken har sagt 3 (!!) gånger att inget av det jag reklamerat kommer gå igenom ! Men tji fick hon..
    Tack för att ni stöttat mig !

• Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-11-02 12:17:47 följande:
    Vill bara berätta att jag får ny liggdel och lock ! Snacka om att ringa med svansen mellan benen ! Hon i butiken har sagt 3 (!!) gånger att inget av det jag reklamerat kommer gå igenom ! Men tji fick hon..
    Tack för att ni stöttat mig !
    Heja, heja! Solig
  • Lindadjo

Jag har varit till min butik och fått nya framhjul till min nya bee. Vilken skillnad det blev. Det visade sig att jag hade ett par som inte svängde runt, det var fruktansvärt, men nu är de utbytta och nu älskar jag att köra mitt bee igen
    Jag köpte vagnen i fredags, regestrerade in den på bugaboos sida, och såg ju redan samma dag att vagnen är precis från den tiden när hjulen inte var bra, så jag ringde till butiken, och de var 99% säkra att de redan bytt ut hjulen. Men vagnen var så trögsvängd så det var nära den åkte ut på blocket direkt alltså. Men idag när jag åkte upp för att klaga i butiken så stod de i princip och väntade på mig där, med en låda med nya hjul som de bytte direkt. Det visade sig att bugaboo hade ringt till butiken tydligen

2010 blev ett bra år! Har +:at