• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Alisa
    Eve94 skrev 2011-10-27 17:55:36 följande:
    Vad ska man görA åt ett chassi som gnisslar?
    Ja bra fråga! 
  • Sweetheartno1

På väg till bb för att hämta nytt chassi och nytt regnskydd ! Yeeey !!

• Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-10-31 15:13:28 följande:
    På väg till bb för att hämta nytt chassi och nytt regnskydd ! Yeeey !!
    *gör vågen*
  • Sweetheartno1

Wihoo nu har jag det !!
    Frågade om reklamationen ang dragkedjan, då gadden andra tjejen skrivit : kunden verkar ha en väldig otur ned vagnen !

Och det var en som hade fått reklamera sitt chassi pga att skumgummit hade fått rökskada ?? :O

• bohusbebis

nån som har en Bee Åkpåse? Visst står det Bee på etiketten och visst är det hål i överkanten för knapphålen? Nån som vet fler skillnader mellan Bee och Cam-åkpåse? Är det nån skillnad i storlek t.ex...?

• Ennasus

Hej!

Jag åker till turkiet imorgon och har fått låna en transportväska till buggan. Men den känns så stor och otymplig, är det nån här som har vart ut och rest med den? Funkar det bra med den, känns ju som man vill packa upp vagnen direkt på flygplatsen och vad gör man då av den stora oyympliga väskan...Är det nån som har nåt annat bra "paketeringssätt"f ör vagnen, vill ju inte att den ska bli skadad?

• The75

Hej
    Ennasus jag har rest en hel del med min bugga och transport väskan och jag tycker den är jätte smidig plus att det känns som den är i tryggt förvar, jag brukar även packa blöjor mm i väskan så slipper man ha dom i resväskan

• straw2008
    Ennasus skrev 2011-10-31 18:07:15 följande:

Hej!

Jag åker till turkiet imorgon och har fått låna en transportväska till buggan. Men den känns så stor och otymplig, är det nån här som har vart ut och rest med den? Funkar det bra med den, känns ju som man vill packa upp vagnen direkt på flygplatsen och vad gör man då av den stora oyympliga väskan...Är det nån som har nåt annat bra "paketeringssätt"f ör vagnen, vill ju inte att den ska bli skadad?

Du får ha kvar vagnen i väskan tills du nått ditt boende.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • bohusbebis
    Ennasus skrev 2011-10-31 18:07:15 följande:

Hej!

packa en väska som går att trycka ner i vagnsväskan, om ni behöver vagnen på flygplatsen så byter du bara plats. Ut med vagnen och in med packningen i vagnsväskan som då förvandlas till resväska Annars går den väl att rulla/vika ihop till ganska hanterbart format, men man får ju en grej till att släpa på.
  • stierna21

Ni som nyligen köpt en cameleon all black, fick ni med dvd: n eller har dom slutat ge ut den? Undrar också om Bugaboo tagit bort de små gummibandsflärparna man kan fästa liggdelslocket med upptill, vid sufflettfästet, om ni förstår vad jag menar? Undrar även hur era svarta chassin blivit efter ett tags använding, ffa om de har blivit repor & fult där man höjer & sänker handtaget?