• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • the baby
    Minnie7 skrev 2011-11-02 13:24:08 följande:
    Måste bara fråga- varför köper man bee och inte cameleon? Vad är fördelarna??
    Haha, den frågan ställde jag också när jag bara hade en cam, vad ska man med Bee till, kan en vagn bli smidigare eller bättre än camen? Men det kan den. Vi har båda, och använder de lite blandat. Beet är oslagbar när man ska till stan, åka bil (fälls lättare) och åka kommunalt. Camen funkar ju också i stan, men jämfört med Bee blir den rätt tung. Den är dock bättre på vintern, och jag föredrar att låta mitt barn sova i camen, känns bekvämare när inte benen hänger ut. Och ska man gå på grusvägar lämnar jag Beet hemma.
  • Lindadjo
    Jag har bee som extravagn, den är mindre och man kan fälla ihop den i ett stycke, alltså utan att ta lös sittdelen först.
    Men jag har kvar min frog som bruksvagn Jag tar inte bee om jag ska på långpromenad.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • FrökenFräken11

Måste bara säga att så långt är jag super nöjd med min nya vagn (cam). Har tidigare kört en fyrhjulig (ej svängbara hjul) teutonia och vilken skillnad! Det är en fröjd att vara ute med vagnen, så lätt och lättkörd :).

• Jessika82

Jag har bara läst än så länge i tråden, men är sugen på en bugaboo cameleon och hoppas jag snart är ägare till en....

• AnPa

För att barnen växer ur camen Vår son är 20 månader och fick ligga böjd som en ostbåge i camen när han skulle sova, riktigt tråkigt. Han fick utan problem plats sittandes men inte sovandes Beet (plus) kommer han få plats i länge till
  • stierna21

Hopesoon: kan vem som helst få ta del av rabatten på 25% hos Babyshop? Var skriver man in koden? Vet du om det även gäller om man köper en vagn?

• Sweetheartno1

Det erbjudandet är slut. Var tom i söndags !

• Sweetheartno1

Vart kan jag köpa ett rött liggdelslock i röd canvas !

• stierna21

Vad synd... Gällde det på allt? Även på vagnar? I så fall var det ju ett riktigt bra erbjudande!!!

• Sweetheartno1

Ja det gällde på allt ! Men det fanns inte så mycket i lager !