• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo

Jag köpte mitt bee på en crazyday-dag som våran babyproffsenbutik hade i fredags. 40% på allt den första timmen, sen blev det 30% resten av dagen!! DET var ett bra erbjudande. Att få köpa en helt ny bee med 40% rabatt var bara för bra för att skulle kunna låta bli. Jag hade inte tänkt köpa en vagn åt mig annars, men vem säger nej till det?

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Syster Norr

Hej! Har precis börjat kika på bugga, vi är i behov av en nätt vagn att packa in i bilen som funkar fr födseln.
    Om jag förstått det rätt så kom ett nytt chassi för en tid sedan, när var det?

• Naimisen

Donky-ägare, är ni nöjda? Har provkört en i butik men tyckte den kändes rätt tung.

• spigg
    Naimisen skrev 2011-11-05 10:14:42 följande:
    Donky-ägare, är ni nöjda? Har provkört en i butik men tyckte den kändes rätt tung.
    Det finns en separat Donkey-tråd här, där många har skrivit om vad de tycker: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60251153.html

Men jag älskar min, och tung tycker jag inte alls att den är, tvärtom! Beror ju förstås på hur tunga barn man har i den när man kör!
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • s07

Helt ok om du behöver det tillbehöret. Kolla bara att alla kardborreband är hela o oslitna

• Kavat
    HopeSoon skrev 2011-10-30 14:16:39 följande:
    Om det är någon som tänkt köpa en ny Bugaboo så har Babyshop 25% rabatt just nu.. koden är VIPBABY

Jag hade tänkt köpa ett nytt topset men ville helst ha off white och den fanns inte.  
    *ska inte ska inte ska inte*