• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • faceprimer

Liggdelslocket, heter det så? går det att ta bort och byta ut? Har läst om det men jag vågar inte ta bort det innan jag dubbelkollat, så jag inte förstör något.

I väntan på vår älskade son - mars 2012 ♥
  • the baby
    RedTopaz skrev 2011-11-17 11:06:21 följande:
    Seriously: eller så fick jag ett måndagsex, har aldrig hört någon annan klaga på den! Eller så har tjejen innan gjort något... Otur med både vagnens liggdel och åkpåsen... Blää
    Jag har tvättat Elodie details-åkpåsar, inga klumpar. Du verkar ha haft otur. Rynkar på näsan
  • Blondie 80

Åh, babyproffsen i Barkarby är verkligen inte min favoritaffär. Frågade om litet fäste till lattehållaren igår och fick svävande svar ang både pris och leveranstid . Om någon har ett över och vill deala med mig får ni gärna inboxa.

• RedTopaz

Seriously: jag tycker de är supertrevliga där! Ringde faktiskt idag och frågade vad de hade i lager och de sprang in på lagret och rotade gladeligen.

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • Asereht
    Blondie 80 skrev 2011-11-17 13:39:37 följande:
    Åh, babyproffsen i Barkarby är verkligen inte min favoritaffär. Frågade om litet fäste till lattehållaren igår och fick svävande svar ang både pris och leveranstid . Om någon har ett över och vill deala med mig får ni gärna inboxa.
    Maila till någon av webshopparna istället, Kidzshop eller ugababy de brukar vara snabba och hjälpsamma.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Blondie 80

Blue Topaz: kul för dig . Jag tycker sortimentet är dåligt och personalen rätt seg. Men då har jag nog bara haft otur. Det är i alla fall bättre än Barnens Hus... men det är inte så svårt.

• mini75
    Sweetheartno1 skrev 2011-11-17 09:53:30 följande:
    Mini75 det är inte så dyrt att gå till cykelbutiken om du inte kan. Men det är inte så svart alls. Köp en slang med samma ventil. Sedan kränger du av däcket tar ut den gamla slangen och sätter i den nya och kränger tillbaka däcket ! Och så får du inte glömma pumpa !
    TAck! JAg ringde en verkstad och det skulle bara kosta 135 kr så det blir till att lämna in där. När jag fick punka på uj:n så lämnade jag hos babyland och det kostade 300!!
  • Asereht
    mini75 skrev 2011-11-17 13:52:44 följande:
    TAck! JAg ringde en verkstad och det skulle bara kosta 135 kr så det blir till att lämna in där. När jag fick punka på uj:n så lämnade jag hos babyland och det kostade 300!!
    Vi tog med ett hjul och gick in på cykelaffären. De bytte slang åt oss och pumpade upp det för 80 pix!
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se