• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • the baby
    ThereseX skrev 2011-11-19 09:52:59 följande:
    Hmm. En fråga om reflex banden.

Köper man dom färdiga eller köper man reflex tejp och klistrar på kardborren?
    Jag behöver reflexa min Donkey.
    Och tejpa direkt på vagnen kommer jag aldrig att göra. Ve och fasa. : )
    Nej jag har ju gjort de själv, självhäftande kardborre och vanligt reflexband utan klister, men jag antar att reflextejp också skulle funka, eller bara vanligt kardborreband, med reflextejp, eller med textillim. Många val. Glad Men jag ville heller inte klistra på chassit.
  • Blondie 80

Åh så snyggt gjort Karma Police. Var köpte du de olika "delarna"? Det känns lite småjobbigt att fixa, men oslagbart snyggt!

• Naimisen

FlakeZ- Hade buggans skötväska till min cam, tyvärr måste jag säga att den var jätte klumpig och ivägen. Axelrämmen är för bred och den satt inte alls bra på buggan, det är ju enligt bilder inte mening att den ska hänga på vagnen heller utan man ska ha den på axeln.
    Hade ja valt idag hade jag inte valt den utan någon smidigare med fler fack

• the baby
    Blondie 80 skrev 2011-11-19 10:09:04 följande:
    Åh så snyggt gjort Karma Police. Var köpte du de olika "delarna"? Det känns lite småjobbigt att fixa, men oslagbart snyggt!
    Köpte på en syaffär, och det var inte alls så jobbigt att fixa, det gick fort! Det enda som var lite meckigt var att min kardborreband var 5 cm, och reflexbandet bara 4, så jag fick skära av det på längden. Och problemet var att klistret är så "bra" att det var väldigt svårt att klippa i, klistret fastnade på saxen. Men med en mattkniv på en skärbräda funkade det mycket bättre.
  • RedTopaz

Grattis Ismael!! Tror jag också ska ge mig på att fixa reflexband, men nu har jag köpstopp till den 30:e så det får bli sen. Insåg att jag spenderat över 15 000kr på olika inköp de senaste 2 veckorna!! Jag är en shoppoholic och ibland spårar det verkligen ur! :(

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • s07

Vet ngn om frogklädslar
    Finns att köpa nya från tex USA (där vagnen fortf säljs!?)

• Ismael

Har till och med fått premiärköra vagnen idag! Satte på sittdelen och snodde syrrans ettåring som skulle sova middag.

Vägen var i betydligt sämre skick än den normalt är. Både nyskrapat, rullgrus, stenar och pinnar. Men trots de små hjulen tyckte jag vagnen tuffade på riktigt bra!

Vilket himmelrike att få köra en så lättstyrd vagn! Tror vi kommer älska den

• thisissarah
    thisissarah skrev 2011-11-19 10:27:03 följande:
    Visst finns det en hemsida där man kunde se skillnader mellan en fejk och en äkta?
    Puffar