• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • linaloo
    FrökenFräken11 skrev 2011-11-20 21:13:03 följande:
    Linaloo: Tack för tipset. Får kika på den. Verkar finnas på naturkompaniet också. Vilken modell har du? Verkar finns Jack och Jill?
    Ingen aning faktiskt, men tror det enda som skiljer är storleken. Den ena har plats för 15" laptop och den andra 17". Tror min kostade 799 dessutom, men det var ju hos en annan kedja. Men tycker det ser ut som samma annars. 
    Freja 7 april 2011 ♥
  • linaloo
    linaloo skrev 2011-11-20 21:17:07 följande:
    Ingen aning faktiskt, men tror det enda som skiljer är storleken. Den ena har plats för 15" laptop och den andra 17". Tror min kostade 799 dessutom, men det var ju hos en annan kedja. Men tycker det ser ut som samma annars. 
    Det är en Jill förresten! Kollade noggrannare och det är bara "tjejmodellen" som har blommorna på locket. Jack är istället större och rutig i själva tyget.. 
    Freja 7 april 2011 ♥
  • RedTopaz

Jag gjorde det för några dagar sen, ringde Bonti som säljer Buggor och de verifierade att Amerikanska klädslar inte funkar på svenska Frog iaf. Cameleon vet jag inte? Jag tycker min OiOi är lite för stor och tung, även om läder är jättesnyggt... Hade en Petunia Picklebottom förut som jag älskade! men de är svåra att få tag på.. Någon som har tips på andra lite mindre skötväskor som har brokadtyg eller liknande i rött?

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • FrökenFräken11

Linaloo: Tack!

Några andra tips? Finns det någon handväska som sitter snyggt och är praktisk? Skulle helst vilja ha något som funkar både som skötväska och handväska :).

• s07

Jag föreslår valfri handväska bara den har "ringar" i sidorna och så fäster man väskan i dessa mha väskkrokar. Jag använde på så sätt gammal mulberry och furlaväska.

• s07

För seriöst, hur kul är det att dra på
    En skötväska efter ett par år?!

• RedTopaz

Väskkrokar?

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • Lindadjo
    RedTopaz skrev 2011-11-20 21:46:22 följande:
    Väskkrokar?
    Krokar man sätter fast på styret som man kan fästa väskan i. Jag har ett par från Ju-ju-be på min frog.