• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • s07

Jo- googla bigbaby och bugaboo kopia så kommer du att få ett sidförslag

• RedTopaz
    s07 skrev 2011-11-19 15:50:11 följande:
    Vet ngn om frogklädslar
    Finns att köpa nya från tex USA (där vagnen fortf säljs!?)
    Jag ringde faktiskt en Bugaboo-återförsäljare om det och de kan inte beställa hem men om man får tag på en genom webbshoppar i USA så är det tydligen så att selen sitter annorlunda på Amerikanska Frogar så klädseln är inte kompatibel med svenska Frog. Skadar ju iof inte att kolla upp om det verkligen stämmer.
    Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • RedTopaz
    thisissarah skrev 2011-11-19 20:24:11 följande:
    Mitt chassinummer är 04011090505276, nån som har kanske ett liknande och vet om det är äkta?
    Mitt chassinummer: 04011090500247, så det verkar ju rätt =) Det verkar vara 5000 st vagnar mellan våra chassin, mitt är äldre? Iaf om de går i någon sorts kronologisk ordning.
  • s07

Tack för svar om frogklädslar. Jag trotsar att sonen inte gillar sätet, ska ändå ut o titta på en frog m superbra pris, och pröva i lugn och ro. Jag längtar efter en andravagn till stokken som är bättre vintertid, har luftdäck och är inte framåtvänd. Det tycker jag inte att barn runt året behöver!

Jag har, med köp- och säljfasoner sammanlagt lagt ner ca 15000 på vagnar hittills såhär. Tokig? Japp. Men jag tröstar mig med att min bil som kostar 3000/mån då i drift är avställd.:)

• Fröken Småland
    s07 skrev 2011-11-20 08:58:54 följande:
    Jag har, med köp- och säljfasoner sammanlagt lagt ner ca 15000 på vagnar hittills såhär. Tokig? Japp. 
    *fnyser åt amatörer* Drömmer
  • MayCai

Hej

har precis köpt en gecko till kommande bebbe. Har inte börjat använda den men vet att jag kommer tröttna på den gröna färgen och  undrar redan nu om det är någon som vet om någon som kan sy klädslar eller i alla fall sufletter åt den?

• RedTopaz

S07: Haha, kom igen efter 3:e ungen och du har haft typ 8 vagnar... ;)