Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Galen ångest Blir ett långt inlägg om jag ska skriva. Kan man länka till bloggen där jag just skrev allt??? Om inte får väl FL ta bort detta inlägg

minigard.blogspot.com 

Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 20:51:25 följande:
    hmmmmm... men åsnan då?
    SKULLE VILJA!!! Men den kommer allt för sent tyvärr... Och kommer kosta allt för mycket
  • Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 21:20:23 följande:
    tänkte man kunde klicka av liggdelen el, sittel och då går den in? .....
    jag har inte testkört dock....

knepigt med liten hiss kan jag tänka mig...

*kliar huvet*
    Ja då skulle det faktiskt gå. Men som sagt, den är inge kul att köra... Får se vad min fastighetsskötare säger imorgon. Han messade nu och sa att han skulle kolla upp gallerbytee till hissen. Vore skönt att få vagnen ända in i lgh och så utan strul . Handlar om 2,5 centimeter liksom...
  • Joddan

De svarta som finns är ju frog! Så det är nog dem du sett. Angående annonsen på blocket är det väl en mörkgrå eller en frogbas

• Joddan

Nä frog har annat lock än cameleon. Såg inte bilden tänkte om det var sittdel och varukorg bara på ett CAM-chassi...

• Joddan

Det är en svart med grå detaljer mailade säljaren mig till svar på om basen är grå!? Hehe...

• Joddan

Man behöver ju inte köpa orginalmadrass heller om man lyckas fynda en liggdel utan madrass. Det finns bra MKT billigare madrasser som också passar cameleon...

• Joddan

Hon har dessutom gått ner till 1500:-! Jag vill ha den men det är för långt till malmö från mig

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21