• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spigg
    Hejåhå skrev 2011-12-06 20:59:57 följande:
    En liten fundering... Varför är det knappar på ovansidan av åkpåsen?
    För att du ska kunna fälla ned locket på åkpåsen och fästa det runt bygeln, tror jag.
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • Hejåhå

Nu har jag blivit inspirerad av era reflexbilder och mörkerblingat min cam. Det var superenkelt! Jag sydde inte, utan körde reflextejp på kardborre, bara klipp och klistra. Hoppas det håller!

• Hejåhå

Frökenfräken: allt på syaffären. Jag köpte en meter av allt, men så mycket behövs inte.

• Lindadjo
    FrökenFräken11 skrev 2011-12-06 21:14:55 följande:
    Lindadjo: Vilka fina sufletter du sytt!
    Tackar och bockar.
  • thj
    saandi skrev 2011-12-06 20:41:19 följande:
    någon som vet något mer ställe än kidzshop och bugababy där man kan köpa lösa delar till cam?
    är på desperat jakt efter en grå varukorg till min cam men den är slutsåld på båda ställena och har varit i eeeeevigheter. min bebis kommer ju snart! :)

Tror det finns på kidz "kanske lite dåligt med uppdateringarna"
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • s07

Ni som har / haft frog, funkar verkl camens varukorg? Den ser riktigt bred ut, (kollade på nya idag) o skjuter liksom fram...funkar det? Påverkar den körförmågan tro?

• Lindadjo
    s07 skrev 2011-12-06 22:15:25 följande:
    Ni som har / haft frog, funkar verkl camens varukorg? Den ser riktigt bred ut, (kollade på nya idag) o skjuter liksom fram...funkar det? Påverkar den körförmågan tro?
    Den ska inte vara bredare än frogens varukorg, men den är högre fram och bak. Påverkar inte körförmågan, men svårare att komma åt när man har liggdelen på.