• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Insomnie
    fruV skrev 2011-12-07 11:50:40 följande:
    Hej,
    har kikat i FAQ:en men hittade inget svar så jag testar att fråga er experter! Har ni åkpåse i Bugaboo liggdelen?? Finns det någon annan än Bugaboos egen som passar bättre eller blir alla bara knöliga? Tycker att det verkar lite mysigar att bädda med en åkpåse än att hålla på och knöla ner lillfia i en overall etc. 
    Jag hade åkpåse (Bugaboos egna) i liggdelen när dottern var liten. Jag la den delen som för större barn är från rumpan och ner till fötterna i liggdelen och den del av åkpåsen som är från rumpan och upp rullade jag ihop och la runt huvudet... Vet inte hur jag ska förklara bättre...

Googlade och hittade den här bilden:
    http://www.familjeliv.se/uimg/gallery/anonymous/4908523/phpxqamtq.jpg
  • saandi
    thj skrev 2011-12-06 21:39:10 följande:
    Tror det finns på kidz "kanske lite dåligt med uppdateringarna"
    Tack för tipset :) det ska kollas upp! :D :D
  • Blondie 80
    Insomnie skrev 2011-12-07 12:50:07 följande:
    Jag hade åkpåse (Bugaboos egna) i liggdelen när dottern var liten. Jag la den delen som för större barn är från rumpan och ner till fötterna i liggdelen och den del av åkpåsen som är från rumpan och upp rullade jag ihop och la runt huvudet... Vet inte hur jag ska förklara bättre...

www.familjeliv.se/uimg/gallery/anonymous/4908...
    Åh, den bilden påminner mig om att jag verkligen MÅSTE virka klart mitt påbörjade bumperbarskydd. Att det ska vara så tråkigt...
    Edvin 050902, Julius 080217 & Sixten 110626; seriously-pysslig.blogspot.com
  • RedTopaz

FruV: jag gör precis som Insomnie med åkpåsen i liggdelen, blir lite som en kudde för bebben. :)

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • imaj

Insomnie: Om hon bara är 10mån behöver du inte byta vagn än. I den åldern är det oftast mest kroppen som växt, benen tar ett växtsprutt sen hon kommer säkert kunna ha vagnen i mer än ett år till. Min dotter är också lång för sin ålder och vi hade vagnen till hon var 2år och 3mån.

• Lindadjo
    Insomnie skrev 2011-12-07 12:50:07 följande:

www.familjeliv.se/uimg/gallery/anonymous/4908...
    Men...vilken fin bild du googlade fram
  • Carun

Hmm,, nu blev jag osäker. Såg i ngn blogg att de inte tagit bort det där snöret som häbger från handtaget på sin cameleon,det med varningstexten på. Tänkte det var lite konstigt och gick in i bildtråden här och det visar sig att allaverkar ha det snöret häbgabde kvar! Varför? Vad har man det till? Vad har jag missat? Känner mig helkorkad!

• Carun

Hittade svaret med google, sorry! Tur jag inte hann klippa av åkbäket innan. Men vad fult det är?