• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • RedTopaz

Luscious: den där dragkedjan måste du gå tillbaka med för sådär ska det inte se ut... Efter vad jag kan se så är den sned? Angående liggdelen så ska det vara så, då kan den fjädra lite vid ojämnt underlag. Snyggt med helsvart!! Jag drömmer om ett svar chassi till min... ;)

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • saandi

Hur typiskt är det inte att det kommer svarta varukorgar och sittdelar dagen efter att jag beställt en grå. Ååååh jag vill ha svart men har ju grå liggdel. I-landsproblem! Kommer garanterat köpa svart sittdel när det är sittdelsdags dock!!

• enlitenbitkaka
    RedTopaz skrev 2011-12-09 20:29:20 följande:
    Luscious: den där dragkedjan måste du gå tillbaka med för sådär ska det inte se ut... Efter vad jag kan se så är den sned? Angående liggdelen så ska det vara så, då kan den fjädra lite vid ojämnt underlag. Snyggt med helsvart!! Jag drömmer om ett svar chassi till min... ;)
    Ja det ser helt knasigt ut...försökt rucka på den men den sitter bergfast. De blanka delarna ska ju vara ihop men de är på varsin sida av "draggrejen". Vet inte hur de gjort.

Ok den ska alltså luta lite?
    Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 och gravid igen med BF 24/3-12 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • RedTopaz

Dra inte mer i dragkedjan så den går sönder, låt dem fixa! Japp den ska luta lite, ser ut som det ska!

• thj
    enlitenbitkaka skrev 2011-12-09 21:15:49 följande:
    Ja det ser helt knasigt ut...försökt rucka på den men den sitter bergfast. De blanka delarna ska ju vara ihop men de är på varsin sida av "draggrejen". Vet inte hur de gjort.

Ok den ska alltså luta lite?

Kan du prova att öppna den på andra sidan och få av locket helt och börja om igen?

Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • enlitenbitkaka
    thj skrev 2011-12-09 21:26:05 följande:
    Kan du prova att öppna den på andra sidan och få av locket helt och börja om igen?

På andra sidan går den att öppna och dra runt hela vägen men när den kommer fram till punkten på bilden blir det tvärstopp
    Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 och gravid igen med BF 24/3-12 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • RedTopaz

Kan man köpa svart chassi nytt? Trodde bara det fanns beggat..

• Lindadjo

Det blir fint sen med den röda liggdelen Blue Topaz ... men medans jag väntar på den så kommer jag använda min svarta tror jag... den hänger på tork nu efter en runda med Palett-färg. Oj, vad snygg den blev. Ser helt ny ut nu Drömmer