• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • RedTopaz

Har förresten köpt en röd sommarsufflett att ha när vi åker till Thailand, vill inte riskera att bleka min nya fina sufflett.. Känns bra också att det kommer in luft i extrem värme.

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • saandi

någon som vet något mer ställe än kidzshop och bugababy där man kan köpa lösa delar till cam?
    är på desperat jakt efter en grå varukorg till min cam men den är slutsåld på båda ställena och har varit i eeeeevigheter. min bebis kommer ju snart! :)

• annat82

Fröken småland: tycker bara det är bra med fler värdar försöker hänga här en del men hinner inte så mycket just nu och ofta två yrväder hemma (så mycket liugnare när jag är på jobbet) och en vagn som måste putsas på

• annat82

Ringarna i liggdelen är som andra sagt för att fästa en lös sele i. Är ganska säker på att det måste finnas för att uppfyllas nån säkerhetsstandard

• annat82

Har precis bytt till blå bas på min bugga och kommer på att den röda skulle ju va så mycket mer julig så måste byta snart igen jag har så stora problem just nu