• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sapato

Vagn
    Maxi cosi babyskydd
    Nu bara adaptrar kvar men ska ligga lågt där och försöka hitta begagnade billigt   

• FrökenFräken11

Tog ut vagnen på gården så lilla fröken fick sova där medans jag skottade gården. När jag skulle köra in vagnen var det helt omöjligt att köra med de små hjulen. De snurrade inte eftersom det fastnat så mycket snö i dem. Så snöhjulen var nog en bra investering.

• Minnie7

Är era knäppen där man justerar lutningen på stolen också tröga när det är kallt? Har sprayat med silikon men de fastar ändå

• Blondie 80

Isa: mina är alltid rätt tröga. Har funderat på silikonspray. Var köper man det?

FrökenFräken: var bor du som har så mycket snö? Jag tror också att snöhjulen kommer vara bra, trots att jag bor nära Sthlm.

• s07

Jag hade typ 5 dgrs nytta av mina snöhjul i fjol, i Åre. Till årets skidsemester tänker jag köra utan, blir det problem får jag köra grodan beach-Style på 2 hjul!

• Fröken Småland
    FrökenFräken11 skrev 2011-12-09 19:15:15 följande:
    Hur var det nu? Är man tvungen att ta av snöhjulen när man ska fälla ihop vagnen?
    Man kan lossa de vita delarna och vinkla hjulen så slipper du ta av dem
  • enlitenbitkaka

Fick hem vår bugga idag och redan har det dykt upp några frågor.

* Butiken monterade ihop den och nu när jag skulle ta av liggdelslocket ser jag att de dragit ihop dragkedjan på något konstigt vis så den går inte att få loss. Hur tusan fixar jag det?

* Liggdelen lutar lite neråt samt att den "vippar" en del... ska den göra det?

Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 och gravid igen med BF 24/3-12 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/