• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • J N

Hej alla bugaboo proffs!

Nu börjar det närma sig för bebis att komma och jag börjar känna att det är dags att fixa vagnen inom kort! Har kollat här i butiken då vagnen kostar 11.000. Och undrar om ni som beställt från pramworld.co.uk är nöjds med leveranstiden? Jag har beställt en phil & teds där för några år sen men kommer inte ihåg hur det var med det.

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Bebis 2012♥
  • Mynta

JN - Jag har inte beställt än, men en tjej som beställde alldeles nyss fick den en vecka efter betalning. Riktigt snabbt med andra ord, men det kanske beror lite på vilken färg man väljer?

• J N
    Mynta skrev 2011-12-20 07:49:39 följande:
    JN - Jag har inte beställt än, men en tjej som beställde alldeles nyss fick den en vecka efter betalning. Riktigt snabbt med andra ord, men det kanske beror lite på vilken färg man väljer?
    Okej. Ja en vecka är ju superbra. Har för mig att det var något liknande med den jag beställde därifrån. Ser verkligen fram emot vagnen :) Blir en All black för vår del :)

Vad ska du beställa för någon?
  • Mynta
    J N skrev 2011-12-20 09:41:54 följande:
    Okej. Ja en vecka är ju superbra. Har för mig att det var något liknande med den jag beställde därifrån. Ser verkligen fram emot vagnen :) Blir en All black för vår del :)

Vad ska du beställa för någon?

Det lutar åt en med brun bas och toppset i brunt eller offwhite, men vi får se. Har inte BF förrän i maj, så än är det ingen stress!
  • RocketQueen

Det var min som kom efter en vecka. Levererad ända fram till dörren. Jag är jättenöjd. Vi beställde en brun Cam med offwhite top. Den är såååå fin

• J N
    Mynta skrev 2011-12-20 09:58:37 följande:
    Det lutar åt en med brun bas och toppset i brunt eller offwhite, men vi får se. Har inte BF förrän i maj, så än är det ingen stress!
    Brunt med offwhite är så himla snyggt!! Lutade åt den innan jag bestämde mig för all black. :)
    RocketQueen skrev 2011-12-20 10:02:12 följande:
    Det var min som kom efter en vecka. Levererad ända fram till dörren. Jag är jättenöjd. Vi beställde en brun Cam med offwhite top. Den är såååå fin
    Ja att dom har leveransen ända till dörren tycker jag är jättebra! Så man slipper ut och springa! Har du jämfört priserna? Vad du skulle fått betala här i sverige i butik? Köpte du till något? Som vinterhjulen eller adaptrar?
  • Mynta
    Lillalyckan Just det, kom inte ihåg vad du hette! Snygg färg du fastnade för också!
  • RocketQueen

Vi köpte ett paket med vagn plus babyskydd (maxi-cosi), inkl. Frakt gick allt på ung.8400 om jag inte minns helt fel. Bara lite mer än en begagnad vagn här hemma med andra ord

• HopeSoon
    Lindadjo skrev 2011-12-18 23:40:28 följande:
    Tullsa på sittdel. Och funkar precis lika bra till liggdelen med så klart Älskar den här!
    Får man fråga vad du köpt för slags Tullsa, det verkar som att man köper till antingen sitt eller liggdel?
  • Lindadjo
    HopeSoon skrev 2011-12-20 15:57:11 följande:
    Får man fråga vad du köpt för slags Tullsa, det verkar som att man köper till antingen sitt eller liggdel?
    Skillnaden är att den till sittdel har hål bak på suffletten så man kan få ut styret där på framåtvända vagnar. Men på en bugaboo spelar det ju ingen roll. Jag valde till liggdel för att slippa ha den extra "luckan" bak på suffletten. Båda två passar alltså.