• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ellan 73
    Mamma Tes skrev 2011-12-15 00:32:49 följande:
    Chris Elle 73: Ja man kan ha ståbräda på donkey duo.
    Tack! Nu vill jag ju bara ha den ännu mer..tror att jag har blivit förälskad..synd bara att jag inte har råd just nu..men så fort jag bara kan då ska den få komma hem till mig.

Hur funkar den förresten? Är ni nöjda som har köpt den?
  • Hejåhå

Det ska bli intressant att höra hur syskonvagnen funkar i snö.
    Jag plussade igår och dottern kommer vara 18 månader när de blir två. Det är för tidigt att kolla på vagn ännu, men buggan verkar så bra att båda kan sitta bakåtvända.

• Ellan 73
    Hejåhå skrev 2011-12-15 09:37:56 följande:
    Jag plussade igår och dottern kommer vara 18 månader när de blir två. Det är för tidigt att kolla på vagn ännu, men buggan verkar så bra att båda kan sitta bakåtvända.
    Grattis! Spännande!

Ja precis, hur kommer de att funka i snö..jättebra att den här tråden finns.
  • spigg
    Ellan 73 skrev 2011-12-15 09:31:25 följande:
    Tack! Nu vill jag ju bara ha den ännu mer..tror att jag har blivit förälskad..synd bara att jag inte har råd just nu..men så fort jag bara kan då ska den få komma hem till mig.

Hur funkar den förresten? Är ni nöjda som har köpt den?
    Det finns en Donkey-tråd här på FL: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60251153.html
    Och här har jag skrivit om Donkeyn: blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnvagnar/2011/11/27/bugaboo-donkey/
    På bloggen finns även bilder på vagnen med ståbräda till.
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • Mynta
    RocketQueen skrev 2011-12-14 16:40:40 följande:
    Frakten slutade på £40 men då var det ju två paket, ett med vagnen och ett med babyskyddet så det är väl £20/paket skulle jag gissa på.
    imaj skrev 2011-12-14 19:57:18 följande:
    Paket från Pramworld brukar gå på £26 om man bara beställer en vagn. De är dessutom snabba och proffsiga om man behöver reklamera något!

Tack! Klart överkomligt, man sparar ju trots det en hel del på att beställa från UK. Såg att vinterhjulen kostade typ hälften mot i Sverige, gillas!

Den bruna basen verkar poppis låter det som!   
  • mini75

När det är dags för dig så kan du säkert fynda på blocket donkey om du vill, då har ju den funnits ett tag

Grattis till plusset! 
  • Ellan 73
    spigg skrev 2011-12-15 11:09:08 följande:
    Det finns en Donkey-tråd här på FL: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60251153.html
    Och här har jag skrivit om Donkeyn: blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnvagnar/20.../
    På bloggen finns även bilder på vagnen med ståbräda till.
    Tack för tipsen och den fina bloggen!!! Jag ser dock ingen bild på vagnen med ståbräda..men det kan vara jag som är blind. Man kan alltså ha tre barn samtidigt? Två i vagnen och en som som rullar med? Det är ju fantastiskt i så fall!!

Men hur är stabiliteten på Donkeyn?
  • imaj

Ocean kom inte som åkpåse, utan i de paket som Kidzshop sålde var det svart åkpåse till